نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

نسخه بتا عمومی بازی For Honor معرفی شد

یوبی سافت ضمن تایید عرضه نسخه بتا عمومی بازی For Honor، تاریخ آغاز آن را نیز اعلام کرد.

کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، ساعاتی پیش در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که یک نسخه بتا عمومی از این بازی عرضه خواهد شد. نسخه بتا محدود این بازی برای افرادی که ثبت نام کرده بودند، اخیرا در دسترس قرار داشت و حال نسخه بتا عمومی این شانس را به گیمر‌های بیشتری خواهد داد تا بتوانند ساخته جدید یوبیسافت را امتحان کنند.

طبق اعلام شرکت فرانسوی، نسخه بتا عمومی For Honor از تاریخ ۹ تا ۱۲ فوریه (۲۱ تا ۲۴ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود. نسخه کامل این بازی نیز قرار است ۲۶ بهمن برای این سه پلتفرم عرضه شود.

در نسخه بتا عمومی شاهد چهار حالت Elimination، Dominion، Brawl و Duel خواهیم بود و گیمر‌ها قادر به استفاده از ۹ هیرو بازی خواهند بود. نسخه اصلی بازی ۱۲ هیرو دارد و پنج حالت بازی را نیز می‌توان در آن تجربه کرد. پس می‌توان گفت که با تجربه نسخه بتا عمومی، تا حدود زیادی می‌توان با بازی For Honor آشنا شد.

یوبیسافت همچنین امروز اعلام کرد که از چند چهره مشهور دعوت کرده تا در روز ۷ فوریه، در رقابت «War of the Factions» شرکت کنند. این چهره‌ها لورن کوهان (بازیگر سریال The Walking Dead)، جیسون ماموا (بازیگر سریال Game of Thrones)، آلفی آلن (بازیگر سریال Game of Thrones) و دمیتریوس جانسون، مبارز MMA هستند که همراه با استریمر‌های معروف توییچ وارد این رقابت خواهند شد. این رقابت به طور دقیق ساعت دو بعد از ظهر به وقت PT در روز ۷ فوریه (۱:۳۰ بامداد ۲۰ بهمن) برگزار می‌شود و می‌توان از کانال توییچ بازی For Honor آن را به صورت زنده تماشا کرد.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی For Honor، اخیرا مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای آن اعلام شد و تریلر‌های جدیدی نیز از بازی منتشر شدند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده