// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

شخصیت Black Canary بازی Injustice 2 رونمایی شد

بالاخره شخصیت قابل کنترل بعدی بازی Injustice 2 با نام Black Canary رونمایی شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی‌های مبارزه‌ای، همانطور که پیش‌تر نیز در زومجی خبر رونمایی از یک شخصیت جدید در بازی Injustice 2 طی این هفته را مطالعه کردید، روز گذشته استودیو ندررلم، بصورت رسمی از شخصیت قابل کنترل بعدی بازی Injustice 2 به نام Black Canary در قالب یک تریلر رونمایی کرد. پیش‌تر و در وب‌سایت بازی شخصیت‌هایی مانند Bane ،Poison Ivy ،Robin و Brainiac به لیست شخصیت‌های این بازی اضافه شده بودند. اما فعلا تمامی آن‌ها به غیر از Robin هنوز به صورت رسمی به عنوان شخصیت قابل بازی معرفی نشده‌اند. هفته‌ی گذشته بود که قابل بازی بودن این شخصیت توسط استودیو NetherRealm به واسطه‌ی انتشار یک تریلر گیم‌پلی از آن رسما اعلام شد. شخصیت‌هایی قابل بازی تا این لحظه عبارت‌اند از Batman ،Blue Beetle ،The Flash ،Harley Quinn, Superman ،Supergirl ،Wonder Woman ،Deadshot ،Gorilla Grodd ،Aquaman ،Atrocitus ،Robin ،Black Canary. تریلر گیم‌پلی شخصیت Black Canary را در زیر مشاهده می‌کنید:

اگر علاقه‌مند به دانستن داستان زندگی برخی از این شخصیت‌ها هستید، می‌توانید خلاصه‌ای از آن را در زیر مشاهده کنید:

  • Bane: بعد از شکست سوپرمن، وی توسط حکومت مورد خیانت قرار گرفت و بتمن نیز به تعقیب او پرداخت. حال او قصد دارد گاتهام را به شهری با قوانین خود بدل کند!
  • Brainiac: او یک نابغه است که در سراسر کیهان به دنبال منابعی است که قدرت و هوش خود را افزایش دهد. او پس از تصرف شهرهای تمدن Krypton به زمین آمده تا این دنیا را نیز به کنترل خود درآورد.
  • Poison Ivy: دکتر پاملا ایزلی زمانی یک محقق و شیمی‌دان بود که تنها هدفش تبدیل دنیا به مکانی مناسب برای گیاهان بود. اما شرایط زندگی او پس از یک اتفاق تغییر کرد.
  • Robin: از بدو تولد در گروهی به نام League of Assassins پرورش یافته و اکنون نیز به مقابله با پدر خود می‌پردازد.

بازی Injustice 2 قرار است در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ (۱۶ ماه می) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. البته اگر شما جزو ثبت‌نام کنندگان در بتای محدود این بازی باشید، می‌توانید هم‌اکنون آن را تجربه کنید.

نظر شما در مورد این شخصیت چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده