نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

شخصیت جدید بازی Injustice 2 این هفته معرفی می‌شود

شخصیت جدید بازی مبارزه‌ای Injustice 2 به زودی معرفی خواهد شد.

مدت زمان زیادی تا معرفی شخصیت قابل بازی بعدی جدیدترین بازی در دست ساخت استودیو ندررلم (NetherRealm) یعنی بازی Injustice 2 باقی نمانده است. به تازگی یک تصویر در وبسایت رسمی بازی منتشر شده که نشان می‌دهد استودیو قصد دارد شخصیت بعدی بازی را پنجشنبه این هفته (۱۴ بهمن) رونمایی کند.

Injustice 2

در تریلر داستانی بازی Injustice 2 که هفته گذشته منتشر شد، شاهد حضور شخصیت‌های بین، برینیاک، پویزن ایوی و رابین بودیم که مورد آخر به طور رسمی برای حضور در بازی تایید شد. بنابراین شخصیت جدید می‌تواند یکی دیگر از این شخصیت‌ها باشد یا احتمال دارد کلا یک شخصیت جداگانه باشد. اد بون (Ed Boon)، مدیر استودیو ندررلم اظهار داشت بازی شامل شخصیت‌های گمنام نیز خواهد بود.

از برخی شخصیت‌های قابل بازی در Injustice 2 می‌توان به هارلی کویین، ددشات، واندر وومن، سوپرمن، سوپرگرل، اکوامن، آتروسیتوس، گوریلا گراد، بلو بیتل و البته بتمن اشاره کرد. وبسایت بازی Injustice 2 نشان دهنده این است که هنوز ۲۰ شخصیت دیگر بازی تایید و معرفی نشده‌اند که ممکن است برخی از این شخصیت‌ها در بسته‌های الحاقی بازی اضافه شوند.

بازی Injustice 2 در تاریخ ۱۶ مه (سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. با این حال نیازی نیست تا آن موقع برای تجربه بازی صبر کنید، چرا که نسخه بتا بازی همین الان در حال برگزاری است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده