نویسنده: سجاد پاک آیین
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

Bulletstorm: Full Clip به صورت یک بروزرسانی رایگان روی پی سی منتشر نخواهد شد

گیرباکس سافت‌ور اعلام کرد بازی Bulletstorm: Full Clip به صورت یک بروزرسانی رایگان برروی رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد.

رندی پیچفورد، رئیس شرکت گیرباکس سافت‌ور، با انتشار پست جدیدی در توئیتر خود توضیحاتی درباره نسخه رایانه‌های شخصی بازی Bulletstorm: Full Clip ارائه کرد. او اعلام کرد این بازی به صورت یک بروزرسان رایگان برروی رایانه‌های شخصی منتشر نخواهد شد، چون نسخه اصلی بازی توسط تیم قبلی استودیو People Can Fly ساخته شده بود و الان تمام افرادی که در این استودیو حضور دارند افراد جدیدی هستند که به این استودیو اضافه شده‌اند. همچنین بازی Bulletstorm توسط شرکت الکترونیک آرتز منتشر شد و صاحب اصلی این بازی است ولی نسخه ریمستر این بازی توسط گیرباکس سافت‌ور منتشر خواهد شد و در آخر نسخه اصلی بازی Bulletstorm برای ویندوز لایو در دسترس بود و بازی Bulletstorm: Full Clip اینچنین نخواهد بود.

اما کاربران در پاسخ به توضیحات پیچفورد، اعلام کردند نسخه اصلی بازی Darksiders نیز توسط استودیو THQ منتشر شده بود اما نسخه ریمستر بازی Darksiders: Warmastered Edition به صورت یک بروزرسان رایگان توسط استودیو Nordic Games منتشر شد. پیچفورد پس از واکنش کاربران اعلام کرد که استودیو Nordic Games تمام حقوق پیشین و آینده بازی Darksiders را از شرکت THQ خریداری کرده است و آنها ‌هم‌اکنون مالک اصلی بازی Darksiders هستند، اما شرکت گیرباکس سافت‌ور به عنوان یک ناشر شخص ثالث با استودیو People Can Fly برای ساخت و انتشار بازی Bulletstorm: Full Clip همکاری می‌کند.

بازی Bulletstorm: Full Clip Edition نسخه ریسمتر شده بازی Bulletstorm است که در روز ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۶ برروی کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند با شخصیت Duke Nukem این بازی را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده