نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

ویدیوهای جدید فیلم Kong: Skull Island محیط‌های زیبا و ترسناک جزیره جمجمه را نشان می‌دهند

کمپانی برادران وارنر اخیرا دو ویدیو جدید از فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) منتشر کرده است.

هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر ویدیویی از فیلم Kong: Skull Island منتشر کرد که مبارزه کینگ کونگ با هیولایی دیگر را نشان می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ این کمپانی دو ویدیو جدید از فیلم مورد انتظار Kong: Skull Island منتشر کرده است. در این دو ویدیو، جردن وت رابرتز، کارگردان این فیلم، به همراه بازیگران فیلم Kong: Skull Island از جمله تام هیدلستون و بری لارسون، در مورد این فیلم صحبت می‌کنند. آن‌ها همچین توضیح می‌دهند که چگونه این فیلم در برابر فیلم‌های گذشته مجموعه کینگ کونگ خواهد ایستاد. پیش از این تایید شده بود که نسخه کینگ کونگ فیلم Kong: Skull Island، بزرگ‌ترین نسخه کونگ سینما استهیدلستون در مورد این هیولا می‌گوید:

او در اندازه، طول و عرض، واقعا یک هیولای ترسناک است. 

وت رابرتز اضافه می‌کند که او امیدوار است که مردم ببینند کونگ فراتر و بزرگتر از هر نیرویی در طبیعت است. او گفت:

زمانی که مردم پا به این جزیره می‌گذارند و برای اولین بار این موجود را مشاهده می‌کنند، می‌گویند این یک خدا است، این اولین واکنش و پاسخ آن‌ها خواهد بود.

همچنین در ویدیو دوم توضیحاتی در مورد نسخه IMAX فیلم Kong: Skull Island به اشتراک می‌گذارند. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

| |

| |

فیلم Kong: Skull Island بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز است. فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters)، فیلم بعدی این مجموعه خواهد بود. ماه گذشته مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus به عنوان کارگردان جدید فیلم Godzilla: King of The Monsters انتخاب و رسما معرفی شد. علاوه بر این، تاکنون حضور ملی بابی براون و کایل چندلر در این فیلم نیز تایید شده است. فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong)، دیگر فیلم این مجموعه است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. گفته می‌شود نام این دنیای سینمایی مشترک، MonsterVerse خواهد بود.

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) برنامه ریزی شده است. تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن، جان اورتیز، توبی کبل، جینگ تیان، جیسون میچل، توماس من، شیا ویگهام، کوری هاوکینز و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وت رابرتز اخیرا در مورد ساخت فیلم Metal Gear Solid صحبت کرده و گفته است که ساخت این فیلم هنوز کنسل نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده