نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اهداف تانوس در فیلم Avengers: Infinity War مشخص شدند

نویسندگان فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) اطلاعاتی از اهداف تانوس در این فیلم به اشتراک گذاشتند.

به تازگی نسخه دیجیتالی فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) در سراسر جهان منتشر شده است و بزودی نسخه بلوری این فیلم نیز منتشر خواهد شد. در نسخه بلوری فیلم Doctor Strange، پیش نمایشی از فیلم‌های فاز سوم دنیای سینمایی مارول قرار داده شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ اطلاعاتی از اهداف تانوس در فیلم Avengers: Infinity War فاش شده است. در ویدیو فاش شده از این فیلم، استیون مک‌فیلی، یکی از دو فیلمنامه‌نویس این فیلم، توضیحاتی در مورد اهداف و توطئه‌های تانوس در دنیای سینمایی مارول به اشتراک گذاشته است. مک‌فیلی گفت:

هدف او این است که تعادل را دوباره در جهان کیهانی برقرار کند و او این تعادل را ببیند. او زمانی که متوجه می‌شود سنگ‌های بی‌نهایت می‌توانند این کار را برای او خیلی سریع و راحت انجام بدهند، هدف او به جمع آوری این سنگ‌ها تبدیل می‌شود تا بتواند به هدف اصلی خود برسد.

در کامیک، تانوس به دنبال این است که بتواند نظر مرگ (Death)، معشوقه تانوس، را جلب کند. در کامیک‌های دستکش بی‌نهایت (The Infinity Gauntlet) اثر جیم استرالین، رون لیم و جورج پرز، که در سال ۱۹۹۱ منتشر شد، تانوس نیمی از دنیای کامیک مارول را برای جلب توجه مرگ، نابود می‌کند. با این حال، تانوس در دنیای سینمایی مارول به دنبال برقراری تعادل در نظام کیهانی است و تاکنون حضور شخصیت مرگ در فیلم Avengers: Infinity War تایید نشده است. با این وجود به نظر می‌رسد جهان کیهانی نامتعادل یا حداقل در چشم‌های تانوس نامتعادل است. 

Guardians of the Galaxy - Thanos

هرچند صحبت‌های مک‌فیلی می‌تواند دلیل عدم حضور شخصیت مرگ در فیلم Avengers: Infinity War باشد، اما ممکن است او تصمیم داشته که ذهن مخاطب را از حضور این شخصیت در فیلم گمراه کند. همچنین با توجه به صحبت‌های مک‌فیلی تانوس مدت کوتاهی است که به دنبال سنگ‌‌های بی‌نهایت افتاده است. هرچند حضور تانوس از ابتدای دنیای سینمایی مارول و فیلم انتقام جویان (Avengers) تایید شده بود. همچنین این سوال بوجود می‌آید که تا پیش از آگاهی تانوس از سنگ‌های بی‌نهایت، او چه برنامه‌هایی برای برقراری تعادل دوباره در جهان کیهانی داشته است.

مارول اخیرا تایید کرده است که تانوس شخصیت اصلی فیلم Avengers: Infinity War خواهد بود. همچنین مارول با انتشار ویدیویی، اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری این فیلم را منتشر کرد. کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده