نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۴

انتشار پوستر جدید IMAX فیلم Logan

کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدید IMAX فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) را منتشر کرد.

فیلم Logan حدود دو هفته دیگر به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این فیلم آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان/ ولورین و پاتریک استوارت در نقش چارلز اگزاویر/ پروفسور ایکس، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ پوستر جدید IMAX این فیلم منتشر شده است. جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود، این پوستر را منتشر کرده است که حال و هوای پوسترهای فیلم‌های قدیمی را دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Logan Poster IMAX

اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم ویدیو سیاه و سفیدی از فیلم Logan منتشر کرده است. علاوه بر این، در اواسط این ماه، فاکس اولین ویدیو رسمی این فیلم را منتشر کرده بود. علاوه بر جکمن و استوارت، دافنه کین، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. هیو جکمن در مصاحبه‌ای که اخیرا انجام داده، گفته است که اتفاقات این فیلم در یک جهان متفاوت جریان دارد. او گفت:

زمانی که شما فیلم را تماشا کنید، کاملا درک خواهید کرد. نه تنها بخاطر لحن و جدول زمانی متفاوت فیلم، بلکه جهان فیلم نیز کمی متفاوت است. این در واقع الگوی متفاوتی است که در زمان تماشای فیلم متوجه آن خواهید شد. این فیلم واقعا به خط زمانی یا داستان فیلم‌های دیگر وابسته نیست. بدیهی است که پاتریک استوارت در این فیلم حضور دارد، پس ما با یک کراس‌اور بسیار متفاوت و تازه روبرو هستیم.

اوایل این ماه، فیلم Logan رسما توانست درجه سنی بزرگسال را از انجمن سینمایی آمریکا دریافت کند. طبق گفته منگولد، در این فیلم شاهد خشونت و صحنه‌های خونین بسیاری خواهیم بود. همچنین منگولد مدتی پیش فاش کرد که جکمن برای اینکه این فیلم با درجه سنی بزرگسال ساخته شود، حقوق خود را بسیار کاهش داده است.

فیلم Logan قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده