نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴

الکترونیک آرتز: بازی Star Wars Battlefront II فروش خوبی در فصل تعطیلات خواهد داشت

بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز پیش‌بینی کرد که بازی Star Wars Battlefront II در فصل تعطیلات فروش خوبی خواهد داشت.

با اینکه کمپانی الکترونیک آرتز پیش از عرضه بازی Star Wars Battlefront II انتظار فروش بالای این بازی پرطرفدار و محبوب را داشت، اما پس از عرضه بتای عمومی و انتشار رسمی بازی به دلیل پرداخت‌های درون برنامه‌ای و سیستم لوت باکس‌ها با واکنش تند طرفداران روبه‌رو شد و پس از جنجال‌های فراوان تصمیم گرفت که سیستم پرداخت درون برنامه‌ای را از بازی حذف کند. این پایان ماجرا نبود و مشکلات الکترونیک آرتز حتی پس از حذف این سیستم از بازی همچنان ادامه یافت و افت فروش بازی باعث کاهش شدید سهام این شرکت در بازار و ضرر ۳.۱ میلیارد دلاری سهامداران شد. حال و مطابق جدیدترین اخبار بازی، بلیک یورگنسن، مدیر مالی کمپانی الکترونیک آرتز در جلسه با سرمایه‌گذاران بازار بورس سهام امریکا صحبت‌هایی را درباره بازی Star Wars Battlefront II و پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن ارائه کرده است.

یورگنسن در ارتباط با بازی Star Wars Battlefront 2 اظهار داشت که کمپانی EA تمام تمرکز خود را روی بازخوردهای بازیکنان معطوف ساخته است و در حال حاضر روی بروزرسانی‌های آتی بازی کار می‌کند که یکی از آنها در هفته جاری و دیگری در هفته آینده در دسترس خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که احتمال بازگشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی وجود خواهد داشت، ولی این موضوع هنوز قطعی نشده است.

در آینده درباره بازگشت یا عدم بازگشت پرداخت‌های درون برنامه‌ای و چگونگی حضور آنها در بازی تصمیم خواهیم گرفت.

یورگنسن سپس اظهار داشت که عرضه بازی Star Wars Battlefront II تجربه‌ آموزنده و بزرگی را در اختیار الکترونیک آرتز قرار داده است. او اظهار داشت که کاربران به این بازی علاقه دارند و این بازی در فصل تعطیلات و حتی پس از آن فروش خوبی را تجربه خواهد کرد.

Star Wars Battlefront II

در ادامه از یورگنسن درباره احتمال راه‌یابی بخش «آلتیمیت تیم» بازی‌های ورزشی به بازی Star Wars Battlefront II و مجموعه بازی‌های Battlefield سوال شد و ایشان توضیح داد که هر بازی کاربران خاص خود را دارد و به این خاطر باید حالتی را یافت که برای مخاطبین سرگرم‌کننده و جذاب باشد و آنها را برای مدت زمان طولانی به اجرای بازی تشویق کند. او در این خصوص گفت که کمپانی الکترونیک آرتز تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه‌ای که طرفداران خواهان آن هستند، به کار خواهد گرفت.

یورگنسن در نهایت اظهار داشت که بازی‌ها ارزش بسیار زیادی برای کاربران دارد و آنها تنها با پرداخت ۶۰ دلار قادر خواهند بود تا در طول سال ۳ هزار ساعت (یا بیشتر) به انجام بازی اقدام کنند که قطعا نسبت به پول پرداختی ارزش دارد. لذت و هیجان بازی با صرف پول بیشتر افزایش می‌یابد و به این دلیل است که کمپانی الکترونیک آرتز می‌خواهد تا به کاربران دقیقا همان چیزی را که آنها می‌خواهند و حتی بیشتر از آن را ارائه کرده و فعلا از ساخت بازی‌های جدید صرف نظر کند. کاربران بازی‌های کمتری تهیه و تجربه می‌کنند، ولی همان تعداد بازی را برای مدت طولانی‌تری بازی می‌کنند.

ماه گذشته یورگنسن درباره بازی Star Wars Battlefront II گفت که مشکل سیستم لوت باکس‌ها استراتژی کلی ناشر این بازی را تغییر نخواهد داد و این بازی یکی از بهترین بازی‌های ساخته‌شده توسط الکترونیک آرتز است که تحت تاثیر مسائل مربوط به سیستم پیشرفت قرار گرفته است که به‌زودی مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر بازی Star Wars Battlefront II در پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که این بررسی را می‌توانید از اینجا مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده