نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

دایس از بازخوردهای منفی بازی Star Wars Battlefront 2 بسیار ناراحت شده است

الکترونیک آرتز اخیرا یک تاپیک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت راه‌اندازی کرده است و برخی از سازندگان بازی Star Wars Battlefront 2 به سوالات پیرامون این بازی تیراندازی پرحاشیه پاسخ داده‌اند.

همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، کمپانی الکترونیک آرتز یک تاپیک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت ایجاد کرده است که در آن برخی از توسعه‌دهندگان بازی Star Wars Battlefront 2 در استودیو EA Dice به سوالات مربوط به این بازی تیراندازی پرحاشیه پاسخ دادند. طبق تازه‌ترین اخبار بازی، تهیه‌کننده‌ی اجرایی، جان وازیلچِک به همراه دستیار طراح ارشد یعنی دنیس برانوِل و تولیدکننده‌ی بازی یعنی پاول کسلین همگی در این گفتگو شرکت کردند و زمانی را به سوالات و بازخوردهای عمومی مربوط به زمان مورد نیاز برای آزادسازی قهرمانان، پرداخت‌های درون برنامه‌ای و سایر موارد اختصاص دادند.

در ابتدا دنیس برانول گفت که استودیو دایس از بازخوردهای منفی نسبت به بازی Star Wars Battlefront 2 در وب‌سایت ردیت بسیار ناراحت است. او در این‌باره توضیح داد:

در واقع ما از بازخوردهای منفی نسبت به بازی Star Wars Battlefront 2 بسیار متنفر شدیم؛ زیرا می‌خواستیم اثری بسازیم که شما آن را دوست داشته باشید.

برانول گفت استودیو دایس بر این باور است که یک بازی بسیار جالب، سرگرم‌کننده و زیبا ساخته است و بسیاری از افراد نیز ممکن است این گفته را قبول داشته باشند، اما همانطور که سایت‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی در مطالب خود اعلام کرده بودند، سیستم پیش‌روی در بازی مشکلات خود را دارد. او در این رابطه اذعان داشت:

ما یک بازی جالب، سرگرم‌کننده و زیبا ساختیم، اما تحت تاثیر مسائل مربوط به سیستم پیشرفت قرار گرفت. این موضوع را حل خواهیم کرد.

برانول همچنین اظهار داشت که استودیو دایس جزئیات مربوط به «تغییرات خاص» بازی را در آینده به اشتراک خواهد گذاشت. بازخوردهای منفی در رابطه با سیستم جعبه‌ها از دیگر مواردی بود که در این تاپیک پرسش و پاسخ به آن پرداخته شد. جان وازیلچک در این خصوص گفت:

فکر می‌کنم که نگرانی‌های بازیکنان در این زمینه به طور واضح و شفاف به ما رسیده است.

Star Wars Battlefront 2

او در ادامه خاطرنشان کرد که استودیو دایس می‌خواهد سیستم جعبه‌ها، محتویات و مکانیک‌های پیش‌روی در بازی را تعدیل کند تا بازی به مرحله‌ای برسد که بازیکنان در کلیه‌ی مراحل تجربه متعادلی داشته باشند. وازیلچک همچنین اضافه کرد که دایس قصد دارد تا گزینه‌های موجود برای پیش‌روی در بازی را با هدف در اختیار گذاشتن کنترل بیشتر در دست بازیکنان و ارائه گزینه‌ها و انتخاب‌های بیشتر در نحوه‌ی بازی افراد گسترش دهد. او در ادامه توضیح داد:

تقریبا موارد زیاد دیگری باقی نمانده است که آنها را به منظور ایجاد تجربه‌ی بهتر برای بازیکنان بازبینی نکرده باشیم.

در ادامه دنیس برانول درباره‌ی برنامه استودیو دایس برای عادلانه و متعادل نگاه داشتن تجربه‌ی بخش چندنفره‌ی بازی Star Wars Battlefront 2 صحبت کرد. او در این مورد گفت با وجود اینکه تاثیرگذاری شما در بخش چندنفره بازی به مهارت‌هایتان بستگی دارد، اما استودیو دایس می‌خواهد تا با بهینه ساختن سیستم خود این امکان را فراهم سازد که بازیکنان با سطح یکسان با یکدیگر روبه‌رو شوند.

برانول در این راستا گفت:

هیچ‌وقت نباید با بازیکنانی مواجه شوید که بسیار بهتر و ماهرتر از شما هستند. در نهایت، اثربخش بودن شما در بازی به مهارت‌هایتان بستگی دارد و نه استار کارت‌هایی که در اختیار دارید و اگر اینگونه نباشد ما موضوع را بررسی خواهیم کرد. ما به لطف اطلاعات خود از این موضوع باخبر می‌شویم و تنظیمات لازم را اعمال خواهیم کرد. ما نتایج میلیون‌ها مسابقه را بررسی می‌کنیم و به طور مداوم آیتم‌ها، موارد قابل آزادسازی و سیستم Matchmaking را متعادل می‌سازیم تا تجربه‌ای عادلانه و سرگرم‌کننده برای تمام بازیکنان فراهم شود. فراتر از آن، کلیه‌ی استار کارت‌ها حداکثر مقدار را بدون در نظر گرفتن چگونگی آزاد‌سازی آنها خواهند داشت.

سقف اعتبار در حالت آرکید بازی Star Wars Battlefront 2 از دیگر موضوعاتی بود که در این تاپیک پرسش و پاسخ مطرح شد. پاول کسلین در این خصوص اظهار داشت که این محدودیت به این خاطر اعمال شده است که بازیکنان نتوانند از حالت آرکید برای به دست آوردن اعتبار و استفاده از آن در بخش چندنفره‌ی بازی استفاده کنند و از این طریق نسبت به سایر بازیکنان برتری به دست آورند. کسلین درباره‌ی سایر عناصر نیز وعده داده است که استودیو دایس به طور مداوم داده‌ها را بررسی می‌کند و با ایجاد تنظیمات این موارد را به حد تعادل می‌رساند.

موضوعات دیگری نیز در این تاپیک مورد بحث قرار گرفت که می‌توانید آنها را در ردیت مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده