نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۷

احتمال کارگردانی فیلم لایو اکشن The Little Mermaid توسط راب مارشال

طبق خبرهای منتشر شده، راب مارشال گزینه اصلی والت دیزنی برای کارگردانی فیلم لایو اکشن پری دریایی کوچولو (The Little Mermaid) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، راب مارشال احتمالا کارگردانی یک فیلم لایو اکشن دیگر از کمپانی والت دیزنی را بر عهده خواهد گرفت. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دیزنی در حال حاضر قراردادی برای کارگردانی فیلم The Little Mermaid به مارشال ارائه کرده است. این فیلم لایو اکشن قرار است یک بازسازی بر اساس انیمیشن قدیمی این مجموعه باشد. در حال حاضر فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند که مارشال کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده داشته است و گفته می‌شود که او پس از تعطیلات سال نو تصمیم خود را خواهد گرفت و به دیزنی اعلام می‌کند.

The Little Mermaid

مارشال چندان با کار در دیزنی یا ساخت یک فیلم موزیکال غریبه نیست. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Chicago (شیکاگو) شناخته شده که برای کارگردانی این فیلم موزیکال نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. علاوه بر این، مارشال کارگردانی فیلم‌های تحسین‌شده دیگری چون فیلم Nine (نه) و فیلم Memories Of A Geisha (خاطرات یک گیشا) را نیز بر عهده داشته است. او همچنین کارگردانی دو فیلم دیزنی را نیز بر عهده داشته که فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، نام این دو فیلم هستند و فیلم Mary Poppins Returns سومین همکاری مارشال با دیزنی است.

فیلم Mary Poppins Returns برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر گفته می‌شود که لین-منیول میراندا برای بازی در فیلم The Little Mermaid قرارداد همکاری با دیزنی امضا کرده است و او به‌همراه آلن منکن کار ساخت موسیقی‌های جدید و قدیمی این فیلم لایو اکشن و موزیکال را نیز بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر میراندا در فیلم Mary Poppins Returns به ایفای نقش پرداخته است و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، فیلم The Little Mermaid دومین همکاری این دو نفر خواهد بود. انیمیشن The Little Mermaid در سال ۱۹۸۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۲۱۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده