// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۷

تخفیف های ۵۰ دلاری سونی به مناسبت تعطیلات سال نو

به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، کنسول پلی استیشن 4 پرو و هدست پلی استیشن VR با کاهش قیمت ۵۰ دلاری روبه‌رو خواهد شد.

به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، کمپانی سونی برای مدت زمان کوتاهی قیمت کنسول پلی‌ استیشن 4 پرو را کاهش می‌دهد. در جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی مشخص شد که از یک‌شنبه هفته آینده که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۹ آذرماه (۱۰ دسامبر)، سونی قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و باندل‌های آن را ۵۰ دلار کاهش می‌دهد. این موضوع به این معنی است که کنسول یک ترابایتی PS4 Pro که با قیمت استاندارد ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسید،‌ با قیمت ۳۵۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در آن سو باندل بازی Destiny 2 پلی‌ استیشن 4 پرو و باندل بازی Star Wars: Battlefront II پلی‌ استیشن 4 پرو  نیز با قیمت ۴۰۰ دلار جایگزین قیمت استاندارد خود یعنی ۴۵۰ دلار می‌شود. تخفیف‌های یاد شده از ۱۹ الی ۲۵ آذرماه (۱۶ دسامبر) در دسترس قرار دارند و پس از آن به قیمت استاندارد خود برمی‌گردند.

علاوه بر تخفیف‌های یاد شده روی کنسول فوق، برخی از باندل‌های پلی استیشن VR نیز از این موضوع ناکام نمانده است. سونی مدت زمان بیشتری را به تخفیف‌های خود برای هدست واقعیت مجازی این کمپانی اختصاص داده است. از این‌رو از تاریخ ۱۹ آذر الی ۳ دی‌ (۱۰ الی ۲۴ دسامبر)‌ باندل Gran Turismo Sport با قیمت ۲۰۰ دلار (از ۳۰۰ دلار)، باندل DOOM VFR با قیمت ۳۰۰ دلار (از ۴۰۰ دلار) و باندل Skyrim VR نیز با قیمت ۳۵۰ دلار (از ۴۵۰ دلار) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای مشاهده فهرست کامل تخفیف‌ها می‌توانید به وبلاگ پلی‌استیشن مراجعه کنید و از جزئیات دقیق آن باخبر شوید.

playstation 4 pro

احتمال می‌رود که کمپانی مایکروسافت نیز قیمت کنسول‌های خود یعنی ایکس‌ باکس وان و ایکس باکس وان ایکس را به مدت زمان کوتاهی به مناسبت تعطیلات سال نو کاهش دهد؛ چرا که پیش‌تر مایکروسافت پس از تخفیف‌های سونی قیمت‌های خود را نیز برای مدت زمان کوتاهی کاهش داده بود.

در خبر‌های دیگر مربوط به پلی‌استیشن 4، بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه دسامبر نیز برای مشترکین این سرویس در دسترس قرار گرفت. بازی‌هایی که کاربران می‌توانند به طور رایگان دانلود کنند شامل Darksiders II: Deathinitive Edition، بازی Kong Fu Panda: Shodown of the Legendary Legends و بازی واقعیت مجازی Until Dawn: Rush of Blood می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده