// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷

باندل Star Wars Battlefront II پلی استیشن 4 معرفی شد

کمپانی سونی باندل‌های بازی Star Wars Battlefront II پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو را معرفی کرد.

اگر هنوز موفق به خرید کنسول پلی‌استیشن 4 نشده‌اید، ماه آینده بهترین زمان برای پیوستن به جمع کاربران کنسول نسل هشتمی سونی است زیرا کمپانی سونی باندل‌های پلی‌ استیشن 4 و پلی‌ استیشن 4 پرو بازی Star Wars Battlefront II را معرفی کرده که واقعا زیبا طراحی شده‌اند.

طبق اخبار بازی منتشر شده، این باندل‌ها برای مناطق آمریکا و اروپا در نظر گرفته شده و نکته جالب این است که برای اروپا، شاهد باندل‌های متنوع‌تری نسبت به آمریکا هستیم و تنها یکی از باندل‌های معرفی شده برای آمریکا، از ظاهر متفاوتی برخوردار است. باندل اصلی، که در واقع باندل پلی‌استیشن 4 پرو است، ظاهری مشکلی رنگ داشته که در گوشه‌های آن، شاهد لوگوهای مخصوص Galactic Empire و Resistance هستیم؛ گروه‌هایی که در جریان بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 با آن‌ها آشنا خواهیم شد. همچنین در وسط این کنسول لوگوی Inferno Squad قرار دارد.

همچنین کنترلر این باندل زیبا نیز دارای لوگو‌های Empire و Resistance و دارای نسخه دیلاکس ادیشن بازی است که جدای از محتویات اضافه درون بازی شامل پک‌های مختلف، به شما سه روز دسترسی زودهنگام به بازی خواهد داد. باندل پلی‌استیشن 4 پرو بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر) با قیمت ۴۵۰ دلار آمریکا / ۵۵۰ دلار کانادا به فروش خواهد رسید. هنوز قیمت نسخه اروپایی این باندل مشخص نشده است.

حال به سراغ باندل پلی‌استیشن 4 بازی می‌رویم که در اروپا، دارای رنگ خاکستری است و همان طراحی نسخه پرو را دارا است. تنها تفاوت در طراحی، همان رنگ کنسول اصلی است. همچنین اگر از این طراحی‌ها خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید باندل‌های ساده پلی‌استیشن 4 پرو و پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront II را خریداری کنید که برای کاربران اروپایی در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو باندل پلی‌استیشن 4 پرو را در زومجی تماشا کنید. 

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

اما در آمریکا جدای از باندل پلی‌استیشن 4 پرو، تنها یک باندل معمولی PS4 در نظر گرفته شده که دارای نسخه استاندارد بازی است و در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) با قیمت ۳۰۰ دلار آمریکا / ۳۸۰ دلار کانادا به فروش می‌رسد که در واقع در همان روز عرضه جهانی بازی، کاربران می‌توانند این باندل را خریداری کنند.

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2

باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars Battlefront 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده