// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر گیم پلی نقشه صحرایی بازی PUBG به زودی منتشر می‌شود

ویدیوی گیم پلی نقشه صحرایی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در جریان رویداد The Game Awards 2017 منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی (Geoff Keighley) اعلام کرد که گیم‌پلی نقشه صحرایی جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در تاریخ ۱۶ آذرماه (۷ دسامبر) در جریان رویداد Game Awards 2017 به نمایش درمی‌آید.

به نقل از توییت منتشر شده به دست کیلی، گیم‌پلی نقشه صحرایی PUBG در قالب یک بازی آنلاین به نمایش گذاشته می‌شود. این امر می‌تواند هیجان کاربران را در جریان رویداد Game Awards بیشتر کند؛ چرا که که از PUBG می‌توان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی حال حاضر یاد کرد و تماشا کردن گیم‌پلی این بازی در نقشه جدید می‌تواند یک اتفاق جالب برای طرفداران آن محسوب شود.

پیش‌تر در زومجی تصاویر نقشه جدید منتشر شد و توانستیم نگاهی به آنها بیندازیم، اما برای اولین بار گیم‌پلی بازی در نقشه جدید قرار است در این رویداد منتشر شود. در مقایسه با نقشه کنونی این بازی، نقشه صحرایی بزرگ‌تر و هموارتر است و سرتاسر آن را ساختمان‌های ویران‌شده فرا گرفته است. در ادامه می‌توانید دوباره نگاهی به تصاویر آن بیندازید.

pubg

گفتنی است که هنوز سازندگان تاریخ اضافه شدن نقشه جدید به این بازی را مشخص نکرده‌اند، اما احتمال می‌رود که نقشه جدید پس از عرضه نسخه نهایی بازی PUBG برای پی سی، منتشر شود. همچنین این بازی قرار است در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) در قالب نسخه Early Access برای کنسول ایکس باکس وان نیز عرضه شود. بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اوایل سال جاری از طریق سیستم ارلی اکسس استیم برای پی‌سی منتشر شد و تا به امروز توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند؛ طوری که طبق آخرین آمار منتشر شده، این بازی بیش از ۲۲ میلیون نسخه فروش داشته است.

بازی‌های زیادی قرار است در جریان رویداد The Game Awards 2017 معرفی شود و علاوه بر آن، از بازی برگزیده سال ۲۰۱۷ نیز مطلع خواهیم شد. در این مطلب می‌توانید از لیست نامزد‌های بازی سال باخبر شوید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده