نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ اکران دنباله فیلم Shaft اعلام شد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) تاریخ اکران دنباله فیلم شفت (Shaft) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران دنباله فیلم Shaft را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. طبق گزارش‌های منتشر شده، تمرکز این فیلم روی پسر جان شفت خواهد بود که مامور FBI و یک متخصص امنیت سایبری است که برای حل پرونده‌ای پیچیده، با پدرش یک تیم عملیاتی را تشکیل می‌دهد. جسی آشر، بازیگر فیلم Independence Day: Resurgence (روز استقلال: تجدید حیات)، قرار است نقش نسل بعدی خانواده شفت را در فیلم Shaft بازی کند.

Independence Day: Resurgence

اگرچه هنوز رسما نام و عنوانی برای فیلم جدید Shaft اعلام نشده است، اما گفته می‌شود که این فیلم، پسر شفت (Son of Shaft) نام خواهد داشت. علاوه بر جسی آشر، ساموئل ال جکسون برای بازی دوباره در نقش جان شفت، در دنباله فیلم Shaft باز خواهد گشت. تیم استوری، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم Shaft، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Tag (تگ) که یک فیلم کمدی است، دو هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

اولین فیلم Shaft به کارگردانی گوردون پارکز با بازی ریچارد رودنتری، در سال ۱۹۷۱ اکران شد و در ادامه فیلم Shaft's Big Score در سال ۱۹۷۲ و فیلم Shaft in Africa در سال ۱۹۷۳ به‌روی پرده‌های سینما رفت. پس از این سه فیلم، ریبوت فیلم Shaft به کارگردانی جان سینگلتون و با بازی ساموئل ال جکسون، ونسا ال. ویلیامز، جفری رایت، کریستین بیل و ریچارد راوندتری، در سال ۲۰۰۰ اکران شد که نقدهای متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. با این حال، این فیلم در گیشه با استقبال خوبی روبه‌رو شد و توانست بیش از ۱۰۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. بودجه ساخت ریبوت فیلم Shaft تنها ۴۶ میلیون دلار بوده است. اولین خبرها در مورد ساخت ریبوت جدید فیلم Shaft در سال ۲۰۱۵ شنیده شد، اما مدتی بعد مشخص شد که این فیلم، در اصل دنباله نسخه سال ۲۰۰۰ فیلم Shaft است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده