// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

قابلیت پرش از موانع، روند بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را تغییر می‌دهد

به گفته برندن گرین، قابلیت پرش از موانع به شدت روند بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را تغییر خواهد داد.

مهرماه گذشته، استودیو بلوهول (BlueHole) در جریان اخبار بازی اعلام کرد که قصد دارد قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع را به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds اضافه کند. حال خود Playerunknown، یعنی برندن گرین، در جریان رویداد PAX Aus که در ملبورن برگزار شده است،‌ در بیانیه‌ای گفت که قابلیت پرش از موانع (Vaulting) می‌تواند روند بازی را «به شدت» تغییر دهد.

وی گفت که در ابتدا این قابلیت را برای بازی PUBG در نظر نگرفته‌ بودند و در ادامه افزود:

ما دنیای بزرگ این بازی را طراحی کردیم و اصلا در مورد قابلیت پرش از موانع فکر نکرده‌ بودیم. دنیای PUBG برای این قابلیت یعنی پرش از موانع طراحی نشده است.

گرین در مصاحبه‌ای که با گیم‌اسپات در جریان این نمایشگاه داشته است گفت که برای وی جالب به نظر می‌رسد که پس از اضافه شدن این قابلیت، چه اتفاقی در دنیای این بازی رخ خواهد داد. وی افزود از آنجا که بازی در فاز Early Access به سر می‌برد و هنوز دارای مشکلاتی است، احتمال دارد کاربران در حین بازی با اتفاقات عجیب و غریب روبه‌رو شوند. به طور مثال با وجود مکانیک جدید شاید کاراکتر‌های این بازی را در حال پرتاب شدن در آسمان ببینید.

playerunknown battleground

در جریان این مصاحبه سازنده این بازی افزود که استودیو بلو‌هول انتظار چنین موفقیتی را از بازی PUBG نداشت و در همین راستا قابلیت یاد شده برای این بازی برنامه‌ریزی نشده بود. قابلیت یاد شده در نسخه Early Access این بازی جای نگرفت؛ چرا که گرین اعتقاد داشت که این مورد اهمیت زیادی در تجربه کلی از این بازی نخواهد داشت. ولی حال سازندگان اعلام آمادگی کردند و گفتند که از هفته آینده این قابلیت به دست آزمایش‌کنندگان خواهد رسید. به نقل از وی، راحتی استفاده از این قابلیت همانند حرکات بازی Battlefield خواهد بود و او در انتها نیز گفت که بی‌صبرانه منتظر است تا تغییراتی را که این قابلیت در بازی اعمال می‌کند، نظاره‌گر باشد.

گرین همچنین تایید کرد که پیش‌زمینه داستانی نیز در بازی PUBG گنجانده شده است؛ طوری که وی پس از خلق ایده جزیره اصلی، به نوشتن پیش‌زمینه آن پرداخته است. البته وی اطلاعاتی از جزئيات پیش‌زمینه داستانی آن با مخاطبان در میان نگذاشت.

همچنین سازندگان در جریان این نمایشگاه اعلام کردند که در نظر دارند که روی یک حالت تک‌نفره برای بازی Playerunknown's Battlegrounds کار کنند. احتمال می‌رود پیش‌زمینه داستانی بازی در حالت تک‌نفره برملا شود.

PlayerUnknown's Battlegrounds یک بازی شوتر سوم-شخص و Battle Royale است که هم‌اکنون از طریق سیستم Early Access استیم برای کاربران کامپیوتر در دسترس است.

برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده