نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

کارگردان ریبوت فیلم شخصیت He-Man مشخص شد

طبق شایعات منتشر شده، دیوید اس گویر احتمالا کارگردانی ریبوت فیلم شخصیت «هی-من» (He-Man) را بر عهده خواهد گرفت.

چند سالی می‌شود که ریبوت جدیدی بر اساس مجموعه‌ اسباب‌بازی و انیمیشن‌های کلاسیک Masters of the Universe در دست ساخت است، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که ساخت این فیلم به واقعیت بسیار نزدیک شده است. اوایل سال جاری میلادی، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم Masters of the Universe را تایید و اعلام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم نیز مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت TheWrap منتشر کرده، دیوید اس گویر در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی Sony Pictures برای کارگردانی ریبوت فیلم Masters of the Universe است.

گویر بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم‌های متعددی از دنیای دی سی (DC) از جمله شوالیه تاریکی (The Dark Knight)، مرد پولادین (Man of Steel) و بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)، شناخته شده است. او همچنین کارگردانی فیلم‌هایی چون Zig Zag، بلید: سه‌‌گانگی (Blade: Trinity)، نامرئی (The Invisible) و متولدنشده (The Unborn)، را نیز بر عهده داشته است. در حال حاضر گویر کار نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Masters of the Universe را نیز بر عهده دارد و جای تعجبی ندارد که او ممکن است وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده بگیرد.

David S. Goyer

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه جوزف مک‌گینتی نیکول، کارگردان فیلم Terminator: Salvation (ترمیناتور: رستگاری)، کارگردانی ریبوت فیلم Masters of the Universe را بر عهده گرفته است، اما او مدتی کوتاهی بعد از پروژه ساخت این فیلم جدا شد. در تابستان سال ۲۰۱۵، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریستوفر یوست، نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Masters of the Universe را بر عهده گرفته است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از حضور او در این فیلم در دسترس نیست. این فیلم با نام فیلم He-Man نیز شناخته می‌شود.

کمپانی متل که به بزرگ‌ترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، ساخت سری اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد. پس از آن، انیمیشن، کمیک و بازی‌های ویدیویی زیادی در این مجموعه ساخته و منتشر شدند که داستان آن‌ها نبرد بین قهرمانی به‌نام He-Man و یک دشمن شرور به اسم «سلکتور» را در سیاره‌ی «اترنیا» روایت می‌‌کند. فیلم‌ها، بازی‌ها و سایر آثار مجموعه‌ی Masters of the Universe با نام He-Man هم شناخته می‌شوند. در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز یک فیلم لایو اکشن از این مجموعه تولید و منتشر کرد که در این فیلم دولف لاندگرن در نقش شخصیت هی-من به ایفای نقش پرداخت. با وجود این، در آن زمان محبوبیت این سری در حال کاهش بود و یک سال پس از اکران این فیلم، تولید اسباب‌بازی‌های مجموعه متوقف شد.

فیلم Masters of the Universe برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۷ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده