نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

احتمالا کارگردان Terminator: Salvation فیلم جدید مجموعه‌ی He-Man را می‌سازد

چند سالی استکه فیلمی جدید از مجموعه‌ اسباب‌بازی و کارتون‌‌های کلاسیک Masters of the Universe در دست ساخت قرار دارد، اما هنوز کارگردان این فیلم مشخص نشده است. به نظر می‌رسد حالا زمان آن فرا رسیده که با سازنده‌ی این اثر آشنا شویم.

به گزارش وبسایت Deadline، جوزف مک‌جینتی نیکول، کارگردان فیلم Terminator: Salvation (سال ۲۰۰۹) در حال مذاکره برای پذیرفتن کارگردانی فیلم جدید Masters of the Universe است. مک‌جینتی نیکول که با نام «مک‌جی» نیز شناخته می‌شود علاوه بر دنباله‌ی Terminator، دو فیلم از مجموعه‌ی Charlie's Angels را نیز در کارنامه دارد. سال گذشته اعلام شده بود که کریستوفر یوست، نویسنده‌ی Thor: The Dark World (سال ۲۰۱۳) و Thor: Ragnarok (که سال آینده‌ی میلادی اکران می‌شود) نیز به عنوان فیلمنامه‌نویس با پروژه‌ی فیلم Masters of the Universe همکاری می‌کند.

کمپانی متل (Mattel) که به بزرگترین اسباب‌بازی‌ساز دنیا مشهور است، ساخت سری اسباب‌بازی‌های Masters of the Universe را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد. پس از آن، انیمیشن، کمیک و بازی‌های ویدئویی زیادی در این مجموعه ساخته و منتشر شدند که قصه‌ی آنها نبرد بین قهرمانی به نام «هی-من» (He-Man) و یک دشمن شرور به اسم «سلکتور» را در سیاره‌ی «اترنیا» روایت می‌کرد. فیلم‌ها، بازی‌ها و سایر آثار مجموعه‌ی Masters of the Universe با نام He-Man هم شناخته می‌شوند.

در سال ۱۹۸۷ کمپانی کانن فیلمز (Cannon Films) یک فیلم از این مجموعه ساخت که در آن دولف لاندگرن نقش شخصیت هی-من را بازی می‌کرد. البته در آن زمان محبوبیت این سری در حال کاهش بود و یک سال پس از اکران فیلم نیز تولید اسباب‌بازی‌های مجموعه متوقف شد. حتی خودِ فیلم هم چنگی به دل نمی‌زد و از سوی منتقدین به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

حق انتشار فیلم‌های Masters of the Universe هم‌اکنون در اختیار شرکت سونی پیکچرز است. باید ببینم آیا سونی می‌تواند اعتبار از دست رفته‌ی این سری را بازگرداند یا خیر.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده