// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

بتا عمومی بازی EA Sports UFC 3 آغاز شد

بتا عمومی بازی ورزشی EA Sports UFC 3 از امروز تا پایان روز ۱۳ آذر در دسترس کاربران کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفت.

کمتر از یک ماه پیش، بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز یعنی EA Sports از بازی EA Sports UFC 3 به طور رسمی رونمایی کرد. این بازی که قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود در سبک مسابقات معروف UFC است که در آن بازیکنان می‌توانند از فنون مختلف مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند.

در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو EA Sports اعلام کرده است که بتا عمومی بازی EA Sports UFC 3 از امروز برای کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفته است و تا پایان روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) ادامه خواهد داشت. طبق اعلام سازندگان، چهار بخش از بازی EA Sports UFC 3 برای بتا عمومی قابل بازی خواهند بود که شامل بخش‌های Fight Now (مسابقه دوستانه با هوش مصنوعی)، Online Quick Fight (مسابقه بخش چند نفره آنلاین)، Practice Mode (بخش تمرینی) و UFC Ultimate Team (بخش آلتیمیت تیم) می‌شود.

علاوه بر این به گفته سازندگان، بازیکنان در صورت تجربه بتا عمومی این بازی می‌توانند پیشرفت گرافیکی و پیشرفت انیمیشن‌های این بازی نسبت به نسخه پیشین را به خوبی حس کنند. سازندگان برای توسعه بازی EA Sports UFC 3 از تکنولوژی جدیدی در طراحی انیمیشن‌ها با نام Real Player Motion استفاده کرده‌اند. این تکنولوژی جدید به سازندگان اجازه داده است که بیش از ۵ هزار انیمیشن جدید را به بازی EA Sports UFC 3 اضافه کنند تا حرکات مختلف بازیکنان در بازی کیفیت و تنوع بیشتری داشته باشد.

بازی EA Sports UFC 3 در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد و در صورتی که بازیکنان نسخه Champions Edition این بازی را خریداری کنند می‌توانند سه روز زودتر از سایر بازیکنان به تجربه این بازی بپردازند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده