نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

بازی EA Sports UFC 3 رسما معرفی شد

کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی بازی مبارزه ای EA Sports UFC 3 را معرفی کرد.

«هنرهای رزمی ترکیبی» یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان در آن می‌توانند از ضربات مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند و در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. حال و مطابق جدیدترین اخبار بازی، بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز یعنی EA Sports از بازی EA Sports UFC 3 به طور رسمی رونمایی کرده است تا باری دیگر یکی از واقعی‌ترین و جذاب‌ترین تجربه‌های مبارزات آزاد را برای بازیکنان فراهم سازد.

علاوه بر این، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی EA Sports UFC 3 منتشر کرده که بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و بازیکنان را برای بازگشت به اکتاگون (رینگ مخصوص مسابقه) آماده می‌سازد و برای تماشای آن می‌توان به منبع خبر مراجعه کرد. تصویر کانر مک گرگور، ستاره‌ی هنرهای رزمی ترکیبی روی جلد این نسخه از بازی نقش خواهد بست و این بازی یک نسخه Champions Edition خواهد داشت که شامل چندین بسته‌ی پریمیوم و موارد دیگر می‌شود و با تهیه‌ی آن می‌توان سه روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی به تجربه‌ی بازی پرداخت.

بازی UFC 3 در تاریخ سیزدهم بهمن‌ماه (۲ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده