// دوشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون در یک سریال تلویزیونی همبازی می‌شوند

جنیفر آنیستون پس از گذشت ۱۳ سال از پایان سریال محبوب Friends، با مجموعه‌ی تازه‌ای دوباره به قاب تلویزیون بازمی‌گردد. او در این سریال، همبازی ریس ویترسپون خواهد شد.

جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون، در سریالی با موضوع اداره‌ی یک برنامه‌ی نمایشی صبحگاهی در نیویورک، به‌عنوان شخصیت‌های اصلی به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. جی کارسون، تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی خانه پوشالی (House of Cards)، کار نوشتن فیلمنامه‌ی این سریال را بر عهده خواهد داشت و نویسنده‌ی مجموعه فیلم‌های هری پاتر، استیو کلاوز نیز به همراه خود آنیستون و ویترسپون تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهند بود. انتظار می‌رود امتیاز این سریال تا هفته‌ی آینده توسط یکی از شبکه‌های تلویزیونی خریداری شود. برخی شایعات از همکاری شبکه HBO و نت فلیکس در این مجموعه خبر می‌دهند.

آنیستون و ویترسپون پیش از این در سریال محبوب دوستان (Friends) با یکدیگر همکاری داشته‌اند؛ جایی که در آن آنیستون به عنوان بازیگر ثابت مجموعه، نقش ریچل را ایفا می‌کند و ویترسپون نیز به عنوان بازیگر مهمان در نقش جیل، خواهر ریچل ظاهر می‌شود. ویترسپون، اخیرا با بازی در مجموعه‌ی دروغ‌های کوچک بزرگ (Big Little Lies)، محصول شبکه‌ی HBO، به شدت خوش درخشیده و نامزد جایزه‌ی امی در بخش بهترین بازیگر زن مینی‌سریال نیز شده است. این در حالی است که آنیستون از زمان پایان یافتن سریال Friends تا به امروز، در هیچ سریالی به عنوان بازیگر اصلی ظاهر نشده است.

Witherspoon aniston

ریس ویترسپون و جنیفر آنیستون در سریال Friends

ویترسپون که در حال حاضر کمدی «دوباره خانه» (Home Again) را به کارگردانی هیلی مایر شایر آماده‌ی نمایش دارد، به تازگی بازی در فیلم چین خوردگی در زمان (A Wrinkle in Time)، محصول دیزنی را به پایان رسانده است. او در این فیلم نقش موجودی آسمانی به نام خانم وایتسیت را ایفا می‌کند که در خلال سفری حماسی، به چند کودک کمک می‌کند تا پدر دانشمندشان را بیابند.

از آنیستون نیز اوایل سال جاری درام جنگی پرندگان زردرنگ (The Yellow Birds) در جشنواره‌ی ساندنس به نمایش درآمد که در ادامه با واکنش سرد منتقدان همراه شد. او به زودی در فیلم دامپلین (Dumplin) به کارگردانی ان فلچر، نقش ملکه زیبایی سابق ایالت تگزاس را بازی خواهد کرد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده