نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تصاویر جدید بازی God of War مناظر و کاراکتر های آن را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تصاویر جدیدی را از بازی مورد انتظار God of War منتشر کرد.

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه ژاپن و آسیایی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مجموعه‌ای از تصاویر بازی God of War را منتشر کرده که تعدادی از مناظر و کاراکتر‌های بازی را به تصویر می‌کشد.

در حالی که اکثر این تصاویر به نمایشگاه Tokyo Game Show و نمایشگاه E3 مربوط می‌شود اما با این حال تعداد انگشت‌شماری از آنها کاملا جدید هستند. دو تصویر از میان آنها مناظر دوست داشتنی بازی را به نمایش در می‌آورد که در واقع مسیرهای برفی محاصره‌شده به وسیله‌ی تخته سنگ‌ها و جنگل هستند. چهار تصویر دیگر شخصیت کریتوس و پسرش آترئوس را در حالت‌های مختلف به تصویر می‌کشد که در نوع خود جذاب هستند.

این تصاویر را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید و اگر می‌خواهید که اطلاعات بیشتری از بازی God of War به دست آورید، می‌توانید اطلاعات جدید انتشار یافته از سلاح‌ها و گیم‌پلی بازی را از اینجا مطالعه کنید. همچنین کمپانی سونی امروز تریلر جدیدی را از بازی به اشتراک گذاشته است که در جریان آن شاهد گوشه‌ای از داستان آترئوس هستیم. کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War در افتتاحیه‌ی رویداد PlayStation Experience 2017 به این نکته اشاره کرده است که روند ساخت بازی God of War بدون مشکل در حال پیگیری است و استودیو سانتا مونیکا در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. در ادامه کوری بارلوگ مدت زمان بازی God of War را اعلام کرد که طبق گفته او «بین ۲۵ تا ۳۵ ساعت» خواهد بود.

بازی God of War در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. تا زمان انتشار این بازی، می‌توانید با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید. همچنین چندی پیش تاریخ ۲ فروردین به عنوان تاریخ انتشار این بازی از طریق فروشگاه پلی استیشن فاش شد که البته سازندگان این تاریخ را در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 تایید نکردند و در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص نیست.

God of War

God of War

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده