// شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱

زوم‌کست: آیا کوجیما تمام این مدت درباره Death Stranding به ما دروغ گفته است؟

هیدئو کوجیما را می‌شود استاد دروغ گفتن به بازیکنان دانست. آیا ممکن است دعوای او با کونامی، کنسل شدن Silent Hills و حرف‌های او راجع به Death Stranding نیز دروغ باشند؟

باید بپذیریم که با این حجم از فریب دادن‌هایی که هیدئو کوجیما تقدیم گیمرهای جهان کرده، هر چه قدر هم که همه‌چیز واقعی به نظر برسد، نمی‌توان کاملا به حرف‌های این بازی‌ساز بزرگ اعتماد کرد. شخصی که شاید با دروغ‌هایش لذت‌های زیادی را هم نصیب ما طرفداران کرده باشد و حالا که همگان توجه‌شان به تریلر سوم بازی جدید او جلب شده، با توجه به هر سه نمایش Death Stranding و چندین و چند چیز جذاب دیگر، در این زوم‌کست تئوری‌هایی را مطرح می‌کنیم که به مواجه شدن ما با بزرگ‌ترین دروغ کوجیما در این زمان اشاره می‌کنند. البته همه‌ی این تئوری‌ها، در عین آن که تعدادشان کم نیست و بعضی‌های‌شان را واقعا نمی‌شود به سادگی انکار کرد، هرگز قرار نیست ما را نسبت به چیزی مطمئن کنند و وقتی از تئوری‌پردازی صحبت می‌کنیم، همیشه احتمال غلط از آب درآمدن تک به تک تفکرات ما وجود دارد.

با این حال، لذت اصلی این بحث‌ها و موشکافی کردن‌ها، به خودشان بازمی‌گردد و چنین صحبت‌هایی، فارغ از درستی یا نادرستی تئوری‌ها، لذت شگفت‌انگیزی دارد. پس شما را نیز دعوت می‌کنیم که به تماشای زوم‌کست تازه‌ی زومجی بپردازید و پس از آن، تئوری‌های خودتان در این رابطه را با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دانلود ویدیو در آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده