// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بتای بازی Metal Gear Survive برای کنسول های نسل هشتم تایید شد

کمپانی کونامی ارائه نسخه بتای جدید‌ترین بازی سری Metal Gear یعنی بازی Metal Gear Survive را تایید کرد.

در سال ۲۰۱۵ هیدئو کوجیما، بازیساز پر‌آوازه و مطرح تاریخ بازی‌های ویدیویی، پس از سال‌ها همکاری با کمپانی Konami و ساخت بازی‌های مختلف از سری Metal Gear نهایتا از این کمپانی جدا شده و استودیو کوجیما پروداکشنز را تاسیس کرد. از این تاریخ کمپانی کونامی، به عنوان مالک حقوق مالی و معنوی سری متال گیر، تصمیم گرفت این مجموعه را بدون حضور خالق آن و در فضایی متفاوت ادامه دهد. بازی Metal Gear Survive محصول این اقدام کمپانی کونامی است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اگر از علاقه‌مندان به این بازی هستید، به‌واسطه ارائه نسخه بتای آن روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانید پیش از عرضه رسمی بازی مذکور را تجربه کنید.

نسخه بتای بازی Metal Gear Survive در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۸ دی تا ۱ بهمن) روی کنسول‌های نسل هشتم کمپانی‌های سونی و مایکروسافت در دسترس خواهد بود. با این وجود که پی سی جزو پلتفرم‌های مقصد این بازی است، اما خبری از ارائه نسخه بتا روی پلتفرم ذکر شده منتشر نشده است. طبق اعلام کمپانی کونامی، نسخه بتا این فرصت را به بازیکنان می‌دهد که «حالت Co-op این بازی را تجربه کرده و در کنار دوستان خود به ساخت و ساز، دفاع و نبرد بپردازند».

افرادی که بتای بازی Metal Gear Survive را تجربه کنند، در نسخه اصلی و کامل بازی آیتم‌های مختلفی دریافت خواهند کرد. این آیتم‌ها عبارتند از؛ پلاک FOXHOUND، هدبند با طرح Metal Gear REX و یک یک دستمال گردن. مشخص نیست که آیا این ایتم‌ها تنها به شرکت‌کنندگان در بتا اختصاص دارد یا بدون تجربه نسخه مذکور نیز می‌توان آن‌ها را به دست آورد. همچنین در دسترس بودن آن‌ها برای کاربران پلتفرم PC در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بازی Metal Gear Survive که در بازه زمانی بین بازی‌های Metal Gear Solid V: Ground Zeroes و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain جریان داشته و تلاش‌های سربازان Militaires Sans Frontières که توسط یک کرم‌چاله به بعد دیگری منتقل شده‌اند، برای بقا را به تصویر می‌کشد، در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸ (۱ اسفند) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در خبر دیگری کمپانی کونامی ویدیویی از بخش تک‌نفره بازی Metal Gear Survive با حضور یوجی کورکادو، تهیه‌کننده این بازی منتشر کرد که در قالب آن با ویژگی‌های مختلف بازی اعم از شکار حیوانات، ساخت و ساز و نبرد‌ها و عملکرد‌های Base Camp آشنا می‌شوید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده