// چهار شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League

سایانیکس در آستانه عرضه بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد که ویژگی‌های بازی را به نمایش می‌گذارد.

چندی پیش در جریان اخبار بازی خواندید که استودیو سایانیکس (Psyonix) تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League را مشخص کرده است و قرار شد که بازی در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) به دست کاربران برسد. حال سازندگان یک هفته مانده به عرضه این بازی روی سوییچ، تریلر هنگام عرضه آن را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کردند.

تریلر منتشر شده به‌خوبی می‌تواند ویژگی‌های نسخه نینتندو سوییچ این بازی را به رخ بکشد. در حالی که بازی را می‌توان در دو حالت دستی و داک تجربه کرد، می‌توان از تمامی کنترلر‌های سوییچ نیز برای تجربه این بازی استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های نسخه سوییچ این بازی می‌توان به توانایی تجربه بخش چندنفره لوکال با استفاده از اتصال بی‌سیم اشاره کرد. بازی مذکور از قابلیت بازی بین پلتفرمی (کراس پلی)‌ روی ایکس باکس وان و پی سی برخوردار است.

این نسخه همچنین به کاربران اجازه می‌دهد که به تمامی آیتم‌ها، حالت‌ها و دیگر بخش‌های قابل شخصی‌سازی که در پلتفرم‌های دیگر نیز جای دارد،‌ دست پیدا کنند. پورت نینتندو سوییچ این بازی دارای برخی آیتم‌های انحصاری است که می‌توان به اتومبیل‌های Mario NST ،Luigi NSR و Gunship ساموس اشاره کرد.

بازی Rocket League هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی‌سی در دسترس است و ۲۳ آبان‌ماه نیز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Rocket League را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

برای اطلاع بیشتر از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده