// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

اتومبیل های Super Mario بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ معرفی شد

استودیو سایانیکس اعلام کرد که اتومبیل‌هایی با پوسته‌ی دو بازی Super Mario و Metroid برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو سایانیکس، سازنده بازی Rocket League، در جریان یک خبر اعلام کرد که در زمان عرضه‌ی این بازی روی نینتندو سوییچ، اتومبیل‌هایی با پوسته‌ی بازی Super Mario و بازی Metroid برای راکت لیگ نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

اولین اتومبیل‌ها، دو ماشین مربوط به دو شخصیت لوئیجی و ماریوی دوست‌داشتنی سوپر ماریو است که گفته شده زمانی که در تیم آبی قرار داشته باشید، اتومبیل لوئیجی و اگر در تیم نارنجی باشید، اتومبیل ماریو برای شما در دسترس است. نام این دو اتومبیل Mario NSR و Luigi NSR است که در روز عرضه‌ی بازی Rocket League روی نینتندو سوییچ، به صورت آیتم‌های بازشدنی مخصوص بازی در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد.

اتومبیل بعدی، مربوط به مجموعه‌ی Metroid است. این اتومبیل Samus’ Gunship نام دارد و برگرفته از شخصیت دنیای این مجموعه زیبا است. گفته شده که Samus’ Gunship دارای دو شکل متفاوت از نظر رنگ‌بندی است که با توجه به تیمی که در آن قرار دارید، تغییر خواهد کرد. درآخر مشخص شده که این سه اتومبیل دارای Boostهایی با نام‌های مختلف هستند. برای دو اتومبیل Mario NSR و Luigi NSR نام این بوست Super Star است و برای Samus’ Gunship این افزایش‌دهنده سرعت Wave Beam نام دارد.

بازی Rocket League در تعطیلات سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این اتومبیل‌ها را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده