نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

بازی Injustice 2 برای کامپیوتر تایید شد

ندررلم و کمپانی برادران وارنر از بازی Injustice 2 برای کامپیوتر رونمایی کردند و این بازی مبارزه‌ای با محوریت کامیک‌های DC به‌زودی برای پی‌سی هم منتشر خواهد شد.

دقایقی پیش بخش سرگرمی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که جدیدترین بازی مبارزه ای ساخته‌شده توسط استودیو ندررلم (NetherRealm)، که با محوریت کامیک‌های DC ساخته شده، یعنی بازی Injustice 2، پس از گذشت نیم سال از عرضه خود برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، پاییز جاری از طریق استیم و فروشگاه ویندوز برای کامپیوتر هم منتشر می‌شود. در ضمن این بازی پیش از عرضه یک بتا عمومی هم خواهد داشت که در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) در استیم آغاز خواهد شد.

پورت نسخه کامپیوتر بازی توسط استودیوی لهستانی QLOC که متخصص در پورت بازی‌ها است ساخته می‌شود. مسئولیت پورت بازی Mortal Kombat XL برای کامپیوتر هم بر عهده همین استودیو بود.

بازی Injustice 2 یک بازی مبارزه‌ای هیجان‌انگیز با داستانی جذاب و مکانیک‌های مبارزه‌ای قدرتمند است. برای آشنایی بیشتر با این بازی، بررسی زومجی از Injustice 2 را از دست ندهید.

البته برادران وارنر رابطه چندان خوبی با بازیکنان پی سی ندارد. بازی Batman Arkham Knight استودیو راکستدی هنگام عرضه در سال ۲۰۱۵ از مشکلات فاجعه‌باری در کامپیوتر رنج می‌برد که نهایتا این ناشر را مجبور به حذف نسخه پی‌سی کرد. با این حال وجود بتای عمومی و البته بازی‌های اخیر این ناشر برای کامپیوتر می‌تواند امیدها به پورت خوب بازی Injustice 2 برای کامپیوتر را افزایش دهد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده