نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

بازیگر نقش دیک گریسون در فیلم Nightwing هنوز انتخاب نشده است

کریس مک‌کی اعلام کرد که هنوز مراحل بررسی و انتخاب بازیگر نقش دیک گریسون در فیلم نایت وینگ (Nightwing) آغاز نشده است.

اخیرا دیکر مونتگمری، بازیگر فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) تصویری از شخصیت نایت وینگ را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده است. با این حال، او پس از ۲۰ دقیقه از انتشار این تصویر، آن را پاک کرد، اما شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه او برای بازی در فیلم Nightwing تست بازیگری داده است و احتمالا برای بازی در این نقش انتخاب خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Nightwing

با وجود اینکه بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که مانند معرفی بازیگر نقش شزم، بازیگر نقش دیک گریسون هم رسما تایید شود، اما کریس مک‌کی، کارگردان فیلم Nightwing به این خبرها و شایعات واکنش نشان داده و آن را رسما تکذیب کرده است. او که بیشتر برای کارگردانی انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) شناخته شده، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که هنوز مراحل بررسی و انتخاب بازیگر نقش دیک گریسون در فیلم Nightwing آغاز نشده است. مک‌کی در ادامه تایید کرد که آن‌ها قرار است دامنه وسیعی از بازیگران را برای بازی در این نقش بررسی کنند و از آن‌ها تست بازیگری گرفته شود.

به نظر می‌رسد که قرار نیست لزوما از یک بازیگر نامدار و سرشناس برای بازی در نقش دیک گریسون در فیلم Nightwing استفاده شود و قرار است کمپانی برادران وارنر برای انتخاب بازیگر این نقش از تمامی بازیگرانی که دارای شرایط مناسب و مدنظر سازندگان هستند، تست بازیگری بگیرد. این تست بازیگری شامل بازیگران نه‌چندان سرشناس و حتی تازه‌کار نیز خواهد شد. همچنین مک‌کی در توییت دیگری تایید کرد که فیلمنامه فیلم Nightwing در دست نوشتن است و اگر کار نوشتن فیلمنامه به‌زودی به پایان برسد، ممکن است فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال آینده آغاز شود.

Stranger Things 2

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Nightwing نیز بر عهده بیل دوبوک خواهد بود. او پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون حسابدار (The Accountant)، قاضی (The Judge) و The Headhunter's Calling را در کارنامه داشته است. تاکنون کمپانی برادران وارنر تاریخی برای اکران فیلم Nightwing اعلام نکرده است، اما اگر فیلمبرداری و تولید این فیلم در سال آینده آغاز شود،‌ می‌توان انتظار داشت که این فیلم در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده