نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

ویدیو جدید انیمیشن Coco ورود به سرزمین مردگان را نشان می‌دهد

پیکسار و والت دیزنی ویدیوی جدیدی از انیمیشن کوکو (Coco) را منتشر کرده‌اند که در این ویدیو شاهد ورود میگوئل به سرزمین مردگان هستیم.

کمتر از یک ماه دیگر انیمیشن Coco به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و کمپانی والت دیزنی و استودیو پیکسار در حال گسترش تبلیغات این انیمیشن مورد انتظار که قرار است در روز شکرگزاری اکران شود، هستند. حال این دو کمپانی اخیرا ویدیویی را منتشر کرده‌اند که در این ویدیو شخصیت میگوئل با سگ خود که دانته نام دارد، وارد سرزمین مردگان می‌شود و برای اولین بار او این سرزمین را با چشمان خود مشاهده می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش از این، در اواخر ماه شهریور، پیکسار و دیزنی سومین و آخرین تریلر انیمیشن Coco را منتشر کرده بودند. این انیمیشن، اولین انیمیشن پیکسار از سال ۲۰۱۵ است که یک دنباله نیست و کاملا یک انیمیشن جدید و اورجینال است. انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب)، آخرین انیمیشن پیکسار بود که یک دنباله نبوده و نقدهای نسبتا متوسطی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. این کمپانی طی دو سال گذشته انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری) و انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) را تولید و منتشر کرده است. با این حال، نقدهای اولیه انیمیشن Coco نشان می‌دهد که این انیمیشن توانسته است نظر منتقدان را جلب کند و احتمالا به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های امسال و این کمپانی تبدیل خواهد شد.

آنتونی گونزالس در نقش میگوئل، آنا افلیا مورگیا در نقش مادربزرگ ماما کوکو، رینی ویکتور در نقش مادربزرگ، جیمی کمیل در نقش پاپا، سوفیا اسپینوزا در نقش ماما، لوئیز والدز در نقش تیو برتو و لومباردو بایار در نقش ماریاچی از دنیای واقعی و زنده‌ها، بنجامین برت در نقش ارنستو د لا کروز، گائل گارسیا برنال در نقش هکتور، ادوارد جیمز آلموس در نقش چیچارون، آلانا اوباک در نقش ماما ایملدا، سلنه لونا در نقش تیا رزیتا، آلفونسو آرائو در نقش پاپا خولیو، هربرت سیگوئنزا در نقش تیو اسکار، اکتاویو سولیس در نقش ایجنت ارایول، گابریل ایگلسیاس در نقش رئیس کلرک، چیچ مارین در نقش افسر و بلانکا آراسیلی در نقش EMCEE از دنیای مردگان، از جمله بازیگرانی هستند که به ‌نوان صداپیشه در انیمیشن Coco حضور داشته‌اند.

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی انیمیشن Coco بر عهده لی آنکریچ، کارگردان انیمیشن Toy Story 3 (داستان اسباب‌بازی ۳)، بوده و آدریان مولینا، نویسنده انیمیشن The Good Dinosaur کار نوشتن فیلمنامه این فیلم انیمیشن را بر عهده داشته است. مولینا در کارگردانی انیمیشن Coco به آنکریچ نیز کمک کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده