نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

ریزر از تجهیزات بازی با طرح شخصیت D.Va بازی Overwatch رونمایی کرد

کمپانی مطرح ریزر اخیرا از تعدادی محصول مخصوص بازی با طرح شخصیت D.Va از بازی Overwatch رونمایی کرده است.

ریزر به‌عنوان یکی از بهترین کمپانی‌ها در زمینه تولید محصولات گیمینگ شناخته می‌شود و تا به امروز تجهیزات و لوازم زیادی در طرح‌های مختلف توسط این کمپانی عرضه شده‌اند. حال ریزر از یک سری محصولات جدید با طرح شخصیت D.Va از بازی Overwatch رونمایی کرده است. این تجهیزات شامل یک هدست، یک ماوس و یک ماوس‌پد می‌شوند و خب اگر با شخصیت D.Va آشنا باشید، قطعا باید حدس زده باشید که رنگ اصلی تمامی این محصولات صورتی است!

شاید جالب‌ترین محصول از بین این لوازم را بتوان هدست سیمی MEKA دانست که بر اساس هدست خود شخصیت D.Va در بازی طراحی شده است. D.Va یک دختر ۱۹ ساله و یک بازیکن حرفه‌ای StarCraft است که هدستش نقش مهمی در هویت او ایفا می‌کند. البته Razer هنوز زمان عرضه، قیمت و مشخصات فنی این هدست را مشخص نکرده و به همین دلیل هم فعلا نمی‌توان در مورد کیفیت و ارزش خرید این محصول، نظر خاصی داد. 

از طرف دیگر، ماوس معرفی‌شده با طرح این شخصیت، از نوع ماوس‌های Abyssus Elite ریزر است که با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد و ماوس پد هم از نوع Goliathus است که قیمتی معادل ۲۰ دلار خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصولات را مشاهده کنید:

ریزر

ریزر

ریزر

در دیگر اخبار مرتبط با بازی اورواچ، بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان 2017، شخصیت مویرا را برای این بازی معرفی و از یک نقشه جدید رونمایی کرد که در واقع یک پارک تفریحی با آیتم‌هایی از دیگر بازی‌های بلیزارد است. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده