نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

بازسازی سریال The Twilight Zone در دست ساخت است

شبکه CBS اعلام کرد که بازسازی سریال توایلایت زون (The Twilight Zone) توسط جوردن پیل در دست ساخت است.

بدون شک سریال The Twilight Zone یکی از بهترین، پرطرفدارترین و ترسناک‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی این سریال در دست ساخت است. لسلی مونویز، مدیرعامل شبکه CBS اعلام کرد که این کمپانی که حق ساخت سریال The Twilight Zone را که توسط راد سرلینگ تولید و منتشر شده در دست دارد، در حال ساخت بازسازی این سریال است و در ادامه اشخاصی را که در پشت صحنه ساخت و تولید این سریال حضور خواهند داشت، معرفی کرد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی Monkeyaw که متعلق به جوردن پیل، کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، است کار ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده خواهد داشت.

Jordan Peele

مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون پسران آنارشی (Sons of Anarchy)، دردویل (Daredevil) و دیفندرز (The Defenders)، کار نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده خواهد داشت. سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. همچنین این سریال دو بار و در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشته بود. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته است. بازسازی سریال The Twilight Zone قرار است از شبکه CBS All-Access که در حال حاضر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) از آن پخش می‌شود، منتشر شود.

پیش از این، شبکه CBS در سال ۲۰۱۲ تلاش کرد تا یک بازسازی بر اساس این سریال را با تهیه‌کنندگی برایان سینگر، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مردان ایکس (X-Men)، تولید و منتشر کند، اما هیچگاه توافقی بین این شبکه و سینگر حاصل نشد. پیل بیشتر برای ساخت سریال‌های کمدی چون «کی و پیل» (Key & Peele) و The Last O.G شناخته شده است، اما فیلم Get Out او که در سبک ترسناک است، با تحسین منتقدان روبه‌رو شد. علاوه بر این، اردیبهشت امسال خبری منتشر شد، مبنی بر اینکه جوردن پیل ساخت سریال جدید شبکه HBO با نام Lovecraft Country را بر عهده گرفته است.

Marco Ramirez

در سریال The Twilight Zone شاهد حضور بازیگران بزرگی چون اد وین، ویلیام شاتنر، کلوریس لیچمن، دان ریکلس و رابرت دووال، بوده‌ایم. با این حال، تاکنون اطلاعات بیشتری از بازسازی این سریال منتشر نشده است و نمی‌دانیم که شبکه CBS آیا دستور ساخت قسمت آزمایشی این سریال را صادر کرده یا تنها با سازندگان این سریال به توافق رسیده است. همچنین هنوز حضور هیچ بازیگری در بازسازی سریال The Twilight Zone تایید نشده و مشخص نیست که این سریال در چه تاریخی منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده