نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

احتمال حضور ادی ردمین و فلیسیتی جونز در فیلم The Aeronauts

کمپانی آمازون استودیو در حال مذاکره با ادی ردمین و فلیسیتی جونز، بازیگران فیلم The Theory of Everything، برای حضور در فیلم The Aeronauts است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است دو بازیگر اصلی فیلم The Theory of Everything (نظریه همه‌چیز) در یک فیلم دیگر با هم همکاری کنند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، کمپانی آمازون استودیو در حال مذاکره با ادی ردمین برای بازی در فیلم هوانوردان (The Aeronauts) است. علاوه بر این، ددلاین در یک خبر دیگر اضافه کرد که آمازون (Amazon) در حال مذاکره با فلیسیتی جونز نیز برای حضور در این فیلم است. ردمین برای بازی در فیلم The Theory of Everything، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرده و جونز نیز برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده‌ است.

جونز قرار است نقش آملیا رن، خلبان بالن و ردمین قرار است نقش جیمز گلیشر، دانشمند را در فیلم The Aeronauts بازی کنند که در سال ۱۸۶۲ یک ماجراجویی شگفت انگیز و فوق العاده را برای کشف رازهای بهشت آغاز می‌کنند. در این ماجراجویی، این دو توانستند با یک بالن به بالاترین ارتفاع ممکن صعود کنند که هیچ انسانی تاکنون به این ارتفاع در آن زمان دست نیافته بود. آن‌ها اکتشافات نفس گیر و خیره کننده‌ای را انجام دادند، اما با بالا رفتن درجه حرارت جو زمین، آن‌ها باید یک مبارزه حماسی را برای زنده ماندن و بقا انجام دهند. کارگردانی فیلم The Aeronauts بر عهده تام هارپر، کارگردان سریال War and Peace (جنگ و صلح)، بوده و جک تورن، نویسنده فیلم Wonder (اعجوبه)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل والد)، فیلم بعدی ردمین است که قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. او همچنین در انیمیشن Early Man نیز حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده