نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

جیمز کامرون اطلاعاتی از نقش کیت وینسلت در دنباله فیلم آواتار فاش کرد

جیمز کامرون طی مصاحبه‌ای در رابطه با نقش کیت وینسلت در دنباله فیلم آواتار اطلاعات جدیدی ارائه کرد. او همچنین صحبت‌هایی در رابطه با فیلم تایتانیک کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز کامرون، کارگردان سینما، طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت ونتی فر اطلاعات نسبتا زیادی در رابطه با نقش دقیق کیت وینسلت در دنباله بعدی فیلم آواتار فاش کرد. آخرین همکاری جیمز کامرون و کیت وینسلت به فیلم محبوب تایتانیک بر می‌گردد. کامرون در بخشی از این مصاحبه گفت: «خود کیت وینسلت برای بازی در این نقش بسیار هیجان‌زده است.». او همچنین به مواردی مانند اینکه او ممکن است به‌عنوان یکی از اعضای گروه «مردم دریا» در فیلم حضور داشته باشد اشاره کرد. کامرون اشاره‌ای به انسان یا ناوی بودن این کاراکتر نکرد، اما به صورت واضحی به این موضوع که وینسلت در حال گذراندن دوره‌های مربوط به دریا است اشاره کرد. کامرون پیش‌تر و در جریان معرفی این بازیگر به‌عنوان یکی از بازیگران دنباله آواتار گفته بود که اسم کاراکتر کیت وینسلت «رونال» خواهد بود.

وینسلت برای اجرای قسمتی از نقشش باید شنای آزاد را فرا بگیرد. کامرون همچنین به خبرنگاران گفت که همین حالا هم با چند بازیگر جوان در حال فیلمبرداری بخش‌هایی مربوط به زیر آب است. هدف این برنامه فیلمبرداری این است که این بازیگران جوان بتوانند حدود ۳-۴ دقیقه نفس‌شان را زیر آب دریا حبس کنند. او همچنین گفت که در بخش‌های زیر آب، کاراکتر‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از یک زبان به‌خصوص استفاده خواهند کرد.

Kate Winslet

با خواندن این قسمت از مطلب، بخش‌های بسیار مهمی از داستان فیلم تایتانیک برایتان فاش خواهد شد

 

البته که ممکن نیست خبرنگارها با کامرون در رابطه با آب و دریا صحبت کنند اما از او در رابطه با یکی از محبوب‌ترین سوال‌های اینترنت چیزی نپرسند؛ آن هم اینکه چرا در انتهای فیلم تایتانیک جک علاوه بر نجات رز به وسیله‌ی آن تخته چوب، خودش به همراه رز به سوی خشکی نرفت؟ کامرون در واکنش به این موضوع که چرا چنین موضوعی پس از گذشت بیست سال همچنان مطرح است و در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت:

به نظر من مطرح بودن این سوال برای این همه مدت بچه‌گانه به نظر می‌رسد. تایتانیک در رابطه با مرگ و جدایی بود؛ جک باید می‌مرد.

 در دیگر اخبار مربوط به آواتار نیز، چندی پیش اعلام شد که دنباله های فیلم آواتار در جلوه‌های ویژه پیشگام خواهند بود. از سمتی دیگر نیز اخباری مبنی بر بودجه‌ی یک میلیارد دلاری برای ساخت این دنباله‌ها منتشر شد. شما می‌توانید مقاله‌ای در همین‌باره را با عنوان آیا بودجه یک میلیارد دلاری دنباله‌های آواتار زیاد است؟ در زومجی بخوانید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده