نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

استخدامی سیاهی لشگر برای فیلم Avengers 4 احتمالا بخشی از داستان را افشا می‌کند

مارول اخیرا اطلاعاتی را برای استخدام سیاهی لشگر در فیلم Avengers 4 منتشر کرده که این اطلاعات احتمالا بخشی از داستان و اتفاقات این فیلم را افشا می‌کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers 4 را برای شما فاش کند

 

از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و ماه گذشته، برادران روسو پیش از برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. در طول مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War، شاهد انتشار تصاویر متعددی از جمله تصاویر حضور شخصیت ویژن با بازی پل بتانی و اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن در پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم در اسکاتلند، بوده‌ایم. در بخشی از تصاویر فاش‌شده، ویژن همراه با اسکارلت ویچ دیده می‌شود که ویژن ظاهری کاملا انسانی پیدا کرده بود.

Avengers: Age of Ultron

طبق نظریه طرفداران، تانوس با بازی جاش برولین، برای اینکه بتواند سنگ بی‌نهایت را از سر ویژن جدا کند، او را به یک انسان احتمالا عادی تبدیل می‌کند. در واقع سنگ بی‌نهایت که منبع حیات این ابرقهرمانی مارول هست، مخالف مرگ ویژن است و مانع کشتن او به دست تانوس می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو (Marvel Studios) در حال استخدام سیاهی لشگر جدید برای فیلم مورد انتظار انتقام جویان ۴ (Avengers 4) است که احتمالا به بخشی از اتفاقاتی که قرار است در فیلم Avengers: Infinity War مشاهده کنیم، اشاره می‌کند. طبق اطلاعاتی که مارول (Marvel) منتشر کرده، این کمپانی به دنبال استخدام یک جفت بچه دوقلو و کاملا شبیه به هم است که باید سنی در حدود ۲ سال را داشته باشند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که چرا جو و آنتونی روسو در فیلم Avengers 4 به دو بچه ۲ ساله نیاز دارند؛ هرچند که برخی اعتقاد دارند که آن‌ها در واقع به یک بچه نیاز دارند و بچه دوم احتمالا رزرو بچه اول است. با وجود این، شواهد نشان می‌دهد که این دو بچه، احتمالا بچه‌های اسکارلت ویچ و ویژن خواهند بود. در دنیای کامیک، ویژن و واندا ماکسیموف ازدواج می‌کنند که حاصل این ازدواج دو فرزند دوقلو به‌نام‌های ویکان و اسپید است که هر دو عضو گروه انتقام جویان جوان (Young Avengers) می‌شوند. با این حال، با توجه به اینکه این بچه‌ها قرار است ۲ ساله باشند، احتمالا یک صحنه در آینده خواهد بود یا اینکه اتفاقات فیلم Avengers 4 قرار است دو سال پس از اتفاقات فیلم Infinity War جریان داشته باشد.

Avengers: Age of Ultron

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده