نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳

تصویر مفهومی استفاده نشده فیلم Justice League هاوربایک بتمن را نشان می دهد

اخیرا تصویر مفهومی جدید و استفاده نشده‌ای از فیلم Justice League منتشر شده است که هاوربایک (Hoverbike) شخصیت بتمن را نشان می‌دهد.

شخصیت بتمن (Batman) در دنیای کامیک و سرگرمی همیشه دارای لوازم و وسایل نقلیه مختلف و فوق العاده بوده است و این موضوع در مورد فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز صدق می‌کند. حال تصویر مفهومی جدید و استفاده نشده‌ای از این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد یک وسیله نقلیه متفاوت دیگر از شوالیه تاریکی (Dark Knight) هستیم. در فیلم Justice League، بتمن از دو وسیله نقلیه بتموبیل و Flying Fox استفاده کرد و ممکن بود که از یک وسیله نقلیه دیگر نیز در این فیلم که بی‌شباهت به بتسایکل و موتور سیکلت نیست، استفاده کند. آخرین‌بار در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، بتمن از بتسایکل استفاده کرد، اما این وسیله در واقع یک هاوبربایک است که می‌تواند روی هوا شناور بماند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر مفهومی را مشاهده کنید:

Justice League Concept Art

پاتریک تاتوپولوس، طراح تولید فیلم Justice League، این تصویر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده است، اما متاسفانه این طرح هرگز از مرحله ایده و طرح اولیه جلوتر نرفته و هرگز در این فیلم از آن استفاده نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که زک اسنایدر به این ایده علاقه‌مند بوده است و این تصویر مراحل اولیه طراحی این وسیله نقلیه را نشان می‌دهد. با این حال، فیلم مستقلی نیز براساس شخصیت بتمن در دست ساخت است و می‌توان امید داشت که در این فیلم نیز شاهد وسایل نقلیه جدیدی برای این ابرقهرمان محبوب دنیای دی سی (DC) باشیم. مت ریوز کارگردانی فیلم Batman را بر عهده دارد. 

بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است. در خبری دیگر از دنیای سینمایی دی‌سی، هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه جاس ویدون پس از اتفاقات اخیر، پروژه ساخت فیلم Batgirl (بت گرل) را ترک کرده است، اما مدت کوتاهی بعد خبر دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه ویدون همچنان در این پروژه حضور دارد و در حال نوشتن فیلمنامه این فیلم است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده