نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

جزئیات جدیدی از فیلم Batgirl منتشر شد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از پروژه تولید فیلم Batgirl، جاس ویدون همچنان به‌عنوان کارگردان این اثر فعالیت می‌کند و به‌تازگی به سراغ نوشتن فیلمنامه آن رفته است.

اوایل امروز شایعه‌ای مطرح شده بود، مبنی بر اینکه جاس ویدون، کارگردان تحسین‌شده هالیوود، دیگر در پروژه تولید فیلم Batgirl (بت گرل) نقشی ندارد و قرار است کارگردانی یکی از جدیدترین آثار ابرقهرمانی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) را به فرد دیگری محول کنند. اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و توسط گزارش جدیدی که به وسیله منابع معتبر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی منتشر شده، تایید شده است که این موضوع اصلا صحت ندارد.

با توجه به بحث و گفتگوها و البته مشاجره‌هایی که اخیرا حول محور جاس ویدون به وجود آمده و با در نظر گرفتن این حقیقت که فیلم Justice League (لیگ عدالت) که او کارگردانی‌اش را بر عهده داشت عملکردی پایین‌تر از انتظار داشته است، باور این موضوع آنقدر هم سخت و غیرممکن نیست که کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) قصد ترک پروژه تولید فیلم بت گرل را داشته باشد و راهش را از برنامه‌هایی که برای این اثر داشت جدا کند؛ اگرچه از قبل برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و او برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده است. بنابراین زمانی که اوایل امروز شایعه‌ای منتشر شد که جاس ویدون این پروژه را ترک می‌کند، رخ دادن این اتفاق بر اساس گفته‌های بالا آنچنان هم دور از انتظار نبود، اما به نظر می‌رسد که این موضوع صحت ندارد.

با این حال، گزارشگران سایت خبری اینترتینمنت ویکلی بالاخره توانستند به منابع مورد اعتماد خود دست یابند و بر اساس گفته‌های آنها، نه‌تنها این شایعه باطل را رد کردند، بلکه با گزارش جدید خود، نقش پررنگ ویدون در این پروژه را تایید و اعلام کردند که او در حال حاضر سخت در حال کار کردن روی فیلمنامه این اثر است.

البته این موضوع هم لازم به ذکر است که وضع موجود باعث نمی‌شود که ما از آینده مطمئن شویم. نمی‌توان گفت که چون حالا این اتفاق نیفتاده، در آینده هم نمی‌تواند پیش بیاید و امکان رخ دادن این اتفاق وجود ندارد (همانطور که می‌دانید دنیای سینمایی دی سی آنطور که باید و شاید درباره مجموعه‌ها حالت پایداری ندارد). اما در حال حاضر می‌توان با اطمینان گفت که جاس ویدون همچنان کارگردان فیلم بت گرل خواهد بود.

شما درباره این فیلم چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما جاس ویدون کارگردان خوبی برای این فیلم خواهد بود؟ به نظرتان عاقبت این اثر هم همانند فیلم لیگ عدالت خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده