// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

کاراکتر جدید بازی Street Fighter V با نام Zeku معرفی شد

کمپانی کپکام در جریان مسابقات SEAM 2017 مبارز جدید بازی Street Fighter V را با نام Zeku معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام در جریان مسابقات South East Asia Majot 2017 از آخرین قهرمان فصل دوم بازی Street Fighter V رونمایی کرد. قهرمان جدید که در قالب DLC به بازی اضافه می‌شود، Zeku نام دارد که از نسخه‌های پیشین به این بازی باز می‌گردد و به گفته سازندگان «یک نینجا همیشه متغیر» است.

مبارز مذکور در بازی Street Fighter Alpha 2 حضور داشت که در واقع استاد Guy به محسوب می‌شد که به وی یکی از رشته‌های نینجا یعنی Bushinryu را تدریس می‌کرد. پس از آن Guy توانست به سی‌و‌نهمین استاد رشته بوشینریو تبدیل شود و سپس شاهد ناپدید شدن زکو از صحنه بودیم. اما حال زکو با گروهی از نینجا‌ها به بازی SFV بازگشته است تا روش جدیدی را در مبارزات این بازی به امغان آورد.

زکو یک مبارز است که در نبرد‌های نزدیک می‌تواند آسیب زیادی به حریفان خود با استفاده از ضربات مشت‌ و پا وارد کند. وی به قابلیتی مجهز است که به وی اجازه می‌دهد به دو حالت مختلف تغییر شکل دهد؛ حالت مسن‌تر وی که با مو‌های زرد است و حالت جوان‌تر که شباهت‌ قابل‌ توجه‌ای به کاراکتر Strider Hiyru دارد که یکی از قهرمانان قدیمی کپکام به شمار می‌رود. هر دو حالت کاراکتر یاد شده دارای سه ظاهر مختلف است.

Zeku به طور جداگانه با قیمت ۵ یورو یا ۶ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین کاربران می‌توانند در تاریخ ۲ آبان ماه (۲۴ اکتبر) با پرداخت ۲۳ یورو یا ۳۰ دلار، بسته قهرمانان فصل دوم این بازی را خریداری کنند و کاراکتر مذکور را به همراه Akuma، Kolin، Ed، Abigali و Menat به جمع‌ مبارزان خود اضافه کنند. در حالی که منتظر قهرمان جدید هستید می‌توانید در مطلبی دیگر نگاهی به پوشش‌های هالووین بازی Street Fighter V بیاندازید. ضمنا چندی پیش سازندگان از بسته الحاقی جدید این بازی، که حالت آرکید را به همراه محتویات دیگر در خود جای داده است، در قالب بازی Street Fighter  V: Arcade Edition معرفی کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر کاراکتر جدید را در دو حالت و پوسته‌های مختلف آن مشاهده کنید.

street fighter v

street fighter v

بازی مذکور در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه ۹۴ برای پلی استیشن 4 و پی سی عرضه شد و هم‌اکنون برای کاربران در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده