// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

آپدیت بازی Plague Inc ویروس جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

آخرین آپدیت بازی Plague Inc با نام Mutation 15، بیماری و حالت‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند.

استودیو اندمیک کریشنز (Ndemid Creations) با انتشار آپدیت‌های مکرر، بازی محبوب خود یعنی Plague Inc را بروزرسانی می‌کند. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، سازندگان از جدیدترین محتوای خود برای این بازی رونمایی کرده‌اند.

محتوای جدید که با نام Mutation 15 معرفی شده، قرار است بیماری جنون گاوی (Mad Cow Disease) را در اختیار کاربران قرار دهد تا به واسطه آن بتوانند تمامی بشریت را آلوده کنند. به نقل از جیمز وان، خالق بازی، توسعه این محتوا روند جالبی برای آنها داشته است. وی در این باره گفت:

روند توسعه Mad Cow Disease برای ما جذاب بود؛ از آنجا که ما باید دنیای خود را آلوده‌شده به این ویروس تصور کنیم که در واقع از فاجعه رخ‌داده در دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته شده است. ما با جمع‌آوری اطلاعات و راه‌اندازی برخی آزمایش‌ها با اتفاقات عجیبی روبه‌رو شدیم؛ پس خودتان را برای راه‌های جدید برای نابود کردن بشریت به واسطه مواد غذایی آماده کنید.

بیماری جدید تنها محتوای یاد شده در این آپدیت به شمار نمی‌رود و علاوه بر آن چند حالت جدید نیز به بازی اضافه می‌شود. حالت اول چالشی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از شما می‌خواهد که توده‌ها را در حالی که همه به طور مرموز ناپدید شده‌اند، آلوده کنید. حالت دومی تکنولوژی بشریت را ارتقا داده‌ است و به آنها اجازه می‌دهد که به واسطه راه‌های حمل‌و‌نقل جدید به کشور‌های دیگر دست پیدا کنند و این امر می‌تواند روند کار را برای شما آسان‌تر کند.

بازی Plague Inc هم‌اکنون برای آیفون و اندروید در دسترس است. آپدیت The Mutation 15 برای آیفون در دسترس قرار گرفته و به نقل از سازندگان «به‌زودی» به دست کاربران اندروید نیز می‌رسد. نسخه بهبود یافته این بازی نیز با نام Plague Inc.: Evolved برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و پی سی در دسترس است. در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید از بازی رومیزی Plague Inc که با نام Plague inc.: The Board Game توسعه یافته است، اطلاعات کسب و مقاله معرفی آن را مطالعه کنید. برای اطلاع بیشتر از پروژه‌های استودیو اندمیک می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

ماه گذشته، استودیو Ndemic Creations اعلام کرد که تعداد کل کاربران بازی Plague Inc روی سه پلتفرم از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر عبور کرده است و در این راستا کاربران توانسته‌اند بیش از ۱۳.۵ میلیون نفر را به ویروس آلوده کنند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید نگاهی به تریلر آن بیندازید که قبلا منتشر شده است.

 |  | 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده