نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اولین تریلر فیلم Rampage با بازی دواین جانسون منتشر شد

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اولین تریلر فیلم رمپیج (Rampage) با بازی دواین جانسون، را منتشر کردند که در آن شاهد هیولاهای غول پیکر هستیم.

چهارشنبه این هفته، کمپانی برادران وارنر تصاویر رسمی جدیدی از فیلم Rampage را منتشر و اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم در طول روز پنج شنبه منتشر خواهد شد. حال همانطور که این کمپانی وعده داده بود، شب گذشته اولین تریلر فیلم Rampage منتشر شد که در آن شاهد حضور دواین جانسون هستیم. در این تریلر، شخصیت جانسون با سه هیولای جهش یافته روبه‌رو می‌شود که در حال تخریب شهر هستند و باید آن‌ها را متوقف کند. در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن و تخریب متعددی بودیم و با تمام شخصیت‌های اصلی فیلم نیز بیشتر آشنا شدیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Rampage را نیز منتشر کرده است. در این پوستر شاهد حضور دواین جانسون و یک گوریل غول‌‌پیکر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Rampage Poster

فیلم Rampage داستان یک نخستی‌شناس (Primatologist) به‌نام دیویس اوکویه با بازی دواین جانسون، را روایت می‌کند که به دنبال نجات بهترین دوست خود که جرج نام دارد، است. جرج یک گوریل نقره‌ای رنگ است که به یک هیولای غول پیکر تبدیل می‌شود و قادر است هر ساختمانی را از بین ببرد. با این حال، جرج تنها جهش یافته این فیلم نیست. در این تریلر شاهد یک گرگ غول پیکر نیز هستیم که به‌نظر می‌رسد دوست جرج باشد، اما رفتار تهاجمی‌تری نسبت به او دارد. با وجود اینکه بخش زیادی از تریلر به جرج و رالف (نام این گرگ) اختصاص داده شده بود، اما در پایان تریلر شاهد یک تمساح (یا طبق خلاصه داستان فیلم مارمولک) غول‌پیکر نیز بودیم که در پایان تریلر در رودخانه ظاهر می‌شود.

دواین جانسون، جفری دین مورگان، نائومی هریس، جو منگنیلو، مالین اکرمان، جیک لیسی، مارلی شلتن، جک کواید، مت آلفردا و پی. جی. برن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rampage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده برد پیتون، کارگردان فیلم San Andreas (سن آندریاس) و فیلم Journey 2: The Mysterious Island (سفر ۲: جزیره اسرارآمیز)، بوده است. همچنین رایان انگل، رایان کاندال و کارلتون کیوس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Rampage را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Rampage قرار است در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ (۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده