نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم it اعلام شد

کمپانی برادران وارنر سرانجام تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم It (آن) را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر (Warber Bros) تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم It را تایید و اعلام کرده است. کارگردانی این فیلم بلاک‌باستر ترسناک و موفق که محصول کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) است، بر عهده اندی موچیتی، کارگردان فیلم Mama (ماما) بوده است و چس پالمر، کری فوکوناگا و گری داچمن، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. فیلم It اقتباسی از رمان‌های ترسناک استفن کینگ با همین نام، بوده است. بیل اسکارشگورد، جیدن لیبرهر، جرمی ری، سوفیا لیلیس، فین ولفهارد، چوسن جیکوبز، وایات اولف، نیکولاس همیلتون و جک دیلان گریزر، نیز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم It حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

it

در ابتدا نسخه دیجیتال HD فیلم It در تاریخ ۱۹ دسامبر امسال (۲۸ آذر) منتشر خواهد شد و در ادامه نسخه خانگی این فیلم در تاریخ ۹ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ دی امسال) عرضه خانگی می‌شود. نسخه خانگی این فیلم شامل سه نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود که نسخه خانگی این فیلم دارای سه نسخه ویژه نیز خواهند بود. علاوه بر این، نسخه خانگی فیلم It دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود که شاید مهم‌ترین بخش آن را بتوان وجود ۱۱ صفحه حذف شده از نسخه اکران شده این فیلم دانست که احتمالا شامل صحنه‌های جنجالی این فیلم نیز می‌شود. همچنین در بخش محتوای اضافه شاهد ویدیوهایی از مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم، صحبت سازندگان فیلم، نظر استفن کینگ در مورد فیلم، تصاویری از پشت صحنه فیلم و تصاویر مفهومی و ویدیویی از چگونه به تصویر کشیدن شدن شخصیت شیطانی پنی وایز، نیز هستیم.

فیلم It در شهریور امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شده است. فیلم It تا به امروز بیش از ۶۸۳.۵ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل ۳۲۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۳۵۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروخته است. پس از موفقیت این فیلم، کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله آن را با نام It: Chapter Two (آن: قسمت دوم) رسما تایید و اعلام کرده است. فیلم It: Chapter Two قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۵ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. در حال حاضر، گری دوبرمن در حال نوشتن فیلمنامه فیلم It: Chapter Two است و اندی موشیاتی برای کارگردانی این فیلم ترسناک باز خواهد گشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده