// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۷

تصاویری از آیتم های جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر شد

طرفداران بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در جریان تست سرورها تعدادی تصویر از طرح نقشه جدید و آیتم‌های آن منتشر کردند.

اگر از طرفداران بازی PlayerUnknown's Battlegrounds باشید، اطلاع دارید که بازی قرار است به‌زودی میزبان یک نقشه صحرایی جدید شود، اما سازنده آن یعنی استودیو بلو‌هول (Bluehole) اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده‌ است. حال در جدیدترین اخبار بازی، یکی از طرفداران بازی که در سرور‌های آزمایشی نسخه پی‌سی بازی حضور داشته است، اطلاعاتی از نقشه جدید کسب و منتشر کرده است.

طرفدار بازی مذکور با انتشار عکسی در حساب کاربری خود در Reddit، نمای نقشه جدید را با مخاطبان در میان گذاشت. البته گفتنی است که نام محیط‌های یاد شده در نقشه به طور موقت است و پس از اتمام طراحی نقشه، نقاط به طور رسمی نام‌گذاری می‌شوند. در آن سو یکی از کاربران دیگر یعنی Art_7s عکسی از وسایل نقلیه این بازی منتشر کرد که گویا شامل یک جت‌اسکی، مینی‌بوس و وانت است که در کنار تصویر یک اسلحه جدید به چشم می‌خورد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید.

تست‌ سرور‌های مذکور که نسخه 1.0 پی‌سی آن محسوب می‌شود، در واقع قرار بود اوایل ماه جاری میلادی برگزار شود، اما با تاخیر روبه‌رو شد و به نقل از سازندگان در پستی که در وبلاگ خود منتشر کردند، از «تعادل کافی برخوردار نبود».

PUBG

PUBG

PUBG

PUBG

سازندگان در این باره نوشتند:

پس از بازگشایی سرور‌ها برای شروع فاز آزمایشی، متوجه شدیم که سرور‌های آزمایشی از تعادل کافی برخوردار نیستند و سپس تصمیم گرفتیم که آن را لغو و به بعد موکول کنیم.

با این حال سرور‌های آزمایشی هم‌اکنون در دسترس است و یک روز نیز به فاز آزمایشی آن اضافه شده است و به گفته آنها فردا یعنی چهارشنبه خاتمه می‌یابد.

همچنین کاربران در حین تست سرور‌ها توانستند قابلیت جدید یعنی بالا رفتن و پرش از موانع را مورد آزمایش قرار دهند و همچنین از بهینه‌سازی‌های جدیدی نیز که قرار است گیم‌پلی بازی را واقع‌گرایانه‌تر نشان دهد، بهره‌مند شدند. در این راستا سازندگان کاری کرده‌اند که اصطکاک هوا روی مسیر منحنی حرکت گلوله تاثیر بگذارد. همچنین دقت سلاح نیز با اصلاحاتی همراه بوده که در برخی‌ سلاح‌ها دقت آن افزایش یافته است و برخی دیگر ضعیف شده است.

تا انتهای سال جاری میلادی نسخه نهایی بازی PUBG برای پی سی منتشر می‌شود و در آن سو از طریق سیستم Game Preview نیز برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. در مطلبی دیگر در زومجی می‌توانید تصاویر نقشه صحرایی جدید را مشاهده کنید.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده