نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵

بازی‌های مجاز جمع‌آوری شده از میدان امام خمینی تهران عودت داده شد

طبق اعلام بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بسیاری از بازی‌های ویدیویی مجازی که از میدان امام خمینی در روز ۱۴ آبان جمع‌آوری شده بودند، به صاحبان‌شان عودت داده شدند.

چندی پیش در تاریخ ۱۴ آبان، نیروی انتظامی در اقدامی که بدون هماهنگی با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای صورت گرفته بود، اقدام به جمع‌آوری تعداد زیادی بازی ویدیویی از میدان امام خمینی (ره) تهران کرد. این مساله انتقاد خسرو کردمیهن، رئیس ستاد مبارزه با بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای، را در پی داشت که اعلام کرد بسیاری از بازی‌های جمع‌آوری شده مجاز بوده و مشکلی نداشته‌اند و همچنین گفت که بنیاد با اقدامات پلیسی در مقابله با بازی‌های ویدیویی مخالف است.

حال در جدید‌ترین اخبار و طبق گزارش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های مجازی که در تاریخ مذکور جمع‌آوری شده‌اند، بنا به دستور قضایی به صاحبان‌شان عودت داده شده‌اند. بنیاد همچنین اعلام کرده که ستاد مبارزه با بازی‌های ویدیویی غیرمجاز تنها مرجع برای رسیدگی به موضوع بازی غیرمجاز است و جمع‌آوری صورت گرفته بدون کارشناسی این ستاد بوده است. به‌علاوه طبق گفته بنیاد، ستاد مبارزه با بازی‌های غیر مجاز به صورت کارشناسی‌شده اقدام به جمع‌آوری بازی‌های مشکل‌دار کرده و حتی گزارش شفافی از دلیل این جمع‌آوری نیز ارائه می‌کند. به همین دلیل بازی‌های جمع‌آوری شده از این طریق هرگز عودت داده نمی‌شوند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده