// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Out of Ammo برای پلی‌ استیشن VR تایید شد

استودیو RocketWerks با انتشار تریلری، اعلام کرد که پروژه شوتر و واقعیت مجازی آنها یعنی بازی Out of Ammo برای پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که آخرین پروژه واقعیت مجازی استودیو راکت‌وِرکز (RocketWerkz) یعنی بازی Out of Ammo قرار است روی پلتفرم واقعیت مجازی دیگری منتشر شود. در این راستا استودیو زِن (Zen) مسئولیت پورت کردن این بازی را روی هدست واقعیت مجازی سونی یعنی پلی استیشن VR برعهده گرفته است.

البته در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه پلی‌استیشن VR بازی Out of Ammo مشخص نشده است، اما می‌دانیم که برای تجربه بازی مذکور می‌توان از کنترلر پلی‌استیشن Move استفاده کرد. از آنجا که بازی مذکور در سبک شوتر اول شخص طراحی شده است، جالب به نظر می‌رسد که بازی را بتوان روی کنترلر هدف‌گیری PS Aim تجربه کرد، اما هنوز این امر از سوی سازندگان تایید نشده است و برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم.

سازندگان ضمن اعلام راه‌یابی بازی Out of Ammo به پلی‌استیشن VR، تریلر جدیدی از آن منتشر کردند که برای اولین بار روند بازی را روی پلی‌استیشن VR به نمایش قرار می‌دهد. در انتها مطلب می‌توانید تریلر یاد شده را تماشا و دانلود کنید.

هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه پلی‌استیشن VR این بازی مشخص نشده است اما سازندگان اعلام کردند که در تاریخ نامشخصی از زمستان سال جاری بازی به دست کاربران خواهد رسید.

همچنین سازندگان مزایای پیش خرید کردن این بازی را نیز با مخاطبان در میان گذاشتند و مشخص شد که کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کنند، نسخه پلی‌استیشن 4 بازی CastleStorm VR به رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد. اگر این امر می‌تواند شما را وادار به پیش‌خرید کردن بازی کند باید بدانید که هم‌اکنون می‌توانید بازی مذکور را از اینجا یعنی در پلی‌ استیشن استور با قیمت ۱۸.۹۹ دلار پیش‌خرید کنید.

| |

بازی Out of Ammo به دست سازندگان بازی DayZ ساخته شده است و هم‌اکنون برای هدست HTC Vive در دسترس است. نظرات خود را در مورد این بازی  با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده