// سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

تمامی بازی‌های آینده پلی استیشن VR همانند بازی Farpoint از کنترلر PS Aim پشتیبانی می کنند

بنظر می‌رسد تمامی بازی‌هایی که در آینده برای پلی‌استیشن VR عرضه می‌شوند، از کنترلر هدف‌گیری PS Aim پشتیبانی می‌کنند.

طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی شاون لیدن، رئیس استودیوهای سونی، وی تایید کرد که سونی در حال کار بر روی چند پروژه واقعیت مجازی معرفی نشده شوتر است که در آن‌ها، کاربران همانند بازی Farpoint قادر به استفاده از کنترلر PS Aim خواهند بود. در همین راستا سایت IGN از وی در مورد آینده این کنترلر پرسیده بود و شاون لیدن در این باره می‌گوید:

بله در حال ساخت بازی‌های شوتری علاوه‌بر Farpoint هستیم که از کنترلر PS Aim نیز استفاده کرده و بوسیله هدست واقعیت مجازی و این کنترلر، می‌توانید تجربه‌ای ناب از یک بازی شوتر را کسب کنید.

همچنین در ادامه وی اعلام کرد که شدیدا از ساخت بازی Point Blank برای پلی‌استیشن VR خوشحال بوده و از استودیو نامکو، سازنده این بازی، تشکر کرد.

هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۳ اکتبر میلادی) عرضه خواهد شد. همچنین کنترلر هدف گیری PS Aim که برای بازی‌های شوتر تعبیه شده است و بازی Farpoint، در ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهند شد. اگر اطلاعاتی از این کنترلر ندارید می‌توانی با مراجعه به اینجا به تماشای ویدیویی E3 2016 و رونمایی از بازی Farpoint و استفاده از کنترلر PS Aim بپردازید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده