نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای ایکس‌باکس وان اعلام شد

استودیو بلوهول تاریخ انتشار بازی PlayerUnknown's Battlegrounds برای ایکس‌باکس وان را به طور رسمی اعلام کرد.

مطابق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلوهول در جریان رویداد هفته بازی‌های پاریس سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند این بازی را از ۲۱ آذرماه از طریق سیستم دسترسی زودهنگام ایکس‌باکس (برنامه‌ی Xbox Game Preview) تجربه کنند. همچنین استودیو بلوهول اعلام کرده است که در اواخر دی ماه نسخه شماره 1.0 بازی را منتشر خواهد کرد. در حالی که توسعه‌دهندگان به صورت همزمان روی نسخه پی‌سی و ایکس‌باکس وان کار می‌کنند ولی با این حال هر یک مسیر جداگانه‌ای را می‌پیماید و این دو نسخه تفاوت‌های کوچکی با یکدیگر خواهند داشت.

چانگ هان کیم، تهیه‌کننده اجرایی استودیو بلوهول در وب‌سایت ایکس‌باکس وایر نوشت:

ما برنامه‌ی توسعه نسخه ایکس‌باکس وان بازی را با تمرکز روی همان تعداد مخاطبینی که در نسخه پی‌سی داریم، دنبال خواهیم کرد. تجربه‌ی بتل رویال بازی در نسخه ایکس‌باکس وان کمی نسبت به نسخه‌ی پی‌سی آن متفاوت خواهد بود.

بازیکنان در نسخه ایکس‌باکس وان نیز می‌توانند از طریق بسته‌های شخصی‌سازی خاصی به محتوایات اضافی دسترسی یابند. سه نسخه‌ی مختلف از این بسته‌ها به نام‌های Warrior Pack، Accessory Pack و Tracksuit Pack برای مدت محدودی برای ایکس‌باکس وان قابل خریداری خواهد است و بنابر اعلام استودیو بلوهول فعلا هیچ محتوای اضافی پولی دیگری برای نسخه ایکس‌باکس وان ارائه نخواهد شد. شما می‌توانید تصاویر بسته‌های شخصی‌سازی مذکور را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds

PlayerUnknown


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده