نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

اولین تصویر رسمی از فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead

شبکه استارز اولین تصویر رسمی از فصل سوم سریال «اش علیه مرده شریر» (Ash vs Evil Dead) را منتشر کرد.

اوایل سال آینده میلادی سریال Ash vs Evil Dead برای فصل سوم باز خواهد گشت و شبکه استارز اولین تصویر رسمی از فصل سوم این سریال مورد انتظار را منتشر کرده است. در این تصویر اش ویلیامز با یک خرس عروسکی شیطانی درگیر شده است. پیش از این در اولین تصویر مفهومی منتشر شده از فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead‌، تصویر این خرس عروسکی را مشاهده کرده بودیم که به نظر می‌رسد مشکلات زیادی را قرار است برای اش ویلیامز، حداقل در شروع فصل سوم این سریال، ایجاد کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ash vs Evil Dead Season 3

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال شبکه استارز اعلام کرد که فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead در تاریخ ۲۵ فوریه سال ۲۰۱۸ (۶ اسفند امسال) از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم این سریال مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده است و از این شبکه منتشر خواهد شد. در حاشیه پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال، شبکه استارز اولین قسمت فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead را برای افرادی که در پنل این سریال حضور داشتند، پخش کرد. با این حال، بینندگان و طرفداران تا زمان شروع پخش فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead باید برای دیدن قسمت اول این سریال صبر کنند.

بروس کمپبل در نقش اش ویلیامز، لوسی لاولس در نقش روبی، ری سانتیاگو در نقش پابلو سیمون بولیوار، دانا دی‌لورنزو در نقش کلی مکسول، آریل کارور اونیل در نقش برندی بار (دختر اش) و الی گال در نقش ریچل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. سم ریمی، کارگردان و نویسنده مجموعه فیلم‌های مرده شریر (Evil Dead)، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Ash vs Evil Dead حضور دارد. علاوه بر ریمی، بروس کمپبل، راب تیپرت، ایوان ریمی و کریگ دی‌گرگوریو نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. دی‌گرگوریو همچنین مسئولیت تولید و ساخت این سریال را نیز بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده