نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead اعلام شد

شبکه استارز با انتشار تصویری تاریخ شروع پخش فصل سوم «اش علیه مرده شریر» (Ash vs Evil Dead) را تایید و اعلام کرد.

شبکه استارز اعلام کرد که فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead در تاریخ ۲۵ فوریه سال ۲۰۱۸ (۶ اسفند امسال) از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم این سریال مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید شده است و از این شبکه منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این شبکه یک تصویر مفهومی از فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead منتشر کرده است که طبق گفته این شبکه به بخشی مهم و کلیدی در فصل سوم این سریال اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ash Vs Evil Dead Season 3

بروس کمپبل بار دیگر برای بازی در نقش اش ویلیامز در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead باز خواهد گشت. علاوه بر کمپبل، لوسی لاولس در نقش روبی، ری سانتیاگو در نقش پابلو سیمون بولیوار و دانا دی‌لورنزو در نقش کلی مکسول نیز که در دو فصل گذشته اش را همراهی کرده‌اند، در فصل سوم این حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead اش متوجه می‌شود که او یک دختر دارد و حال اش به دنبال دختر خود است که سال‌ها از او خبر نداشته است. برندی بار نام دختر او است و آریل کارور اونیل، بازیگر تازه‌کار استرالیایی قرار است نقش برندی بار را در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead بازی کند.

در فصل سوم سریال Ash vs Evil Dead شهر الک گرو در میشیگان از یک شهر مرده و نابود شده در فصل دوم به شهری که در آن قهرمانان به دنیا می‌آیند، تبدیل شده است. هنگامی که کلی یک قتل‌عام در تلویزیون می‌بیند که در آن اثر انگشت و رد پای روبی قابل مشاهده است، او با یک دوست جدید باز می‌گردد تا به اش و پابلو هشدار بدهد که هنوز کار شیطان تمام نشده است. همچنین شبکه استارز اعلام کرد که تمدید سریال Ash vs Evil Dead برای فصل چهارم به میانگین تعداد بیننده فصل سوم این سریال بستگی خواهد داشت.

سم ریمی، کارگردان و نویسنده مجموعه فیلم‌های مرده شریر (Evil Dead)، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Ash vs Evil Dead حضور دارد. علاوه بر ریمی، بروس کمپبل، راب تیپرت، ایوان ریمی و کریگ دی‌گرگوریو نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند. دی‌گرگوریو همچنین مسئولیت تولید و ساخت این سریال را نیز بر عهده دارد. آرون لام و مویرا گرانت نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Ash vs Evil Dead حضور دارند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده