// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

نظرخواهی کارگردان Destiny 2 از طرفداران برای اولین بسته الحاقی بازی

کریستوفر برت، کارگردان Destiny 2، با انتشار توییتی از طرفداران این بازی در مورد محتوای اولین بسته الحاقی نظرخواهی کرد.

چند هفته‌ای از انتشار بازی شوتر Destiny 2 برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 می‌گذرد و توجه طرفداران و سازندگان به بسته الحاقی‌ای که به‌زودی معرفی خواهد شد جلب شده است. اما به نظر می‌رسد طرفداران شانسی برای مطرح کردن پیشنهادهای خود در مورد اولین بسته الحاقی این بازی پیدا کرده‌اند.

روز گذشته کریستوفر برت، کارگردان بازی Destiny 2 در صفحه توییتر خود سوالی را برای طرفداران این بازی مطرح کرد تا بازخورد‌های طرفداران را برای اولین بسته الحاقی مورد بررسی قرار دهد. تا به این لحظه از جمله بیشترین مواردی که بازیکنان Destiny 2 برای بسته الحاقی درخواست کرده‌اند می‌توان به «بازی آنلاین شخصی‌سازی شده، لوت بیشتر و تمرکز بر محتوای داستانی قسمت نهایی بازی» اشاره کرد.

ــ کریستوفر برت

بیشترین چیزی که دوست دارید با اولین بسته الحاقی به Destiny 2 اضافه شود، چیست؟  

این اولین بار نیست که در مورد اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 صحبت‌هایی مطرح می‌شود. طبق شایعاتی که قبل از عرضه بازی در مورد بسته الحاقی Curse of Osiris منتشر شد و پس از آن نیز طبق صفحه بازی Destiny 2 در فروشگاه ایکس‌باکس وان، استودیو بانجی ضمن تایید نام Curse of Osiris به‌عنوان اولین بسته الحاقی، جزئیاتی از آن نیز منتشر کرد. اما با نظرخواهی کارگردان بازی برای اولین بسته الحاقی، به نظر می‌رسد کار ساخت این بسته الحاقی هنوز به اتمام نرسیده است و سازندگان قصد دارند محتوای بیشتری به آن اضافه کنند.

استودیو بانجی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اولین بسته الحاقی بازی شوتر Destiny 2 منتشر نکرده است، پس منتظر خبر‌های تکمیلی باشید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده