// شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 منتشر شد

جزئیاتی از اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 با نام Curse of Osiris منتشر شده که محتویات داستانی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

وقتی به صفحه باندل بازی Destiny 2 در فروشگاه ایکس‌باکس مراجعه می‌کنید، در بخش محتویات، باندل بسته‌های الحاقی بازی را مشاهده خواهید کرد که نکته‌ی جالب قضیه این است که شایعات گذشته در مورد اولین بسته الحاقی بازی Destiny 2 به حقیقت پیوست و مشخص شده که نام اولین بسته الحاقی این بازی Cruse of Osiris است و محتویات داستانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. وقایع داستانی این بسته الحاقی همانطور که شایعه شده بود، در سیاره Mercury روایت می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در صفحه فروشگاه مایکروسافت Curse of Osiris علاوه‌بر مشخص شدن نام این بسته الحاقی، جزئیاتی از آن نیز منتشر شده است. در توضیحات بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 آمده است:

Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris شامل مراحل داستانی جدیدی می‌شود که نگهبان‌ها را در جریان یک ماجراجویی جدید وارد سیاره Mercury می‌کند. در جریان این بسته الحاقی در زمان و فضا سفر خواهید کرد تا جلوی آینده تاریک را گرفته و روابط بین وارلاک افسانه‌ای و ایکورا ری (بزرگترین شاگرد وارلاک) را بازسازی کنید.

در ادامه مشخص شده است که علاوه‌بر محتویات داستانی، چه محتویات دیگری برای بازی تیراندزی Destiny 2 در دسترس قرار می‌گیرد. بازیکنان می‌توانند انتظار موردی جدید به نام Infinite Forest را داشته باشند که ظاهرا در بازی اصلی به آن اشاره‌هایی می‌شود. همچنین اسلحه‌های جدید و نقشه‌های بیشتر برای بخش Crucible (بخش چند نفره بازی) از دیگر محتویاتی هستند که از طریق Curse of Osiris در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

درآخر اریک آزبورن، مدیر بازاریابی استودیو بانجی، در جریان یک توییت وجود این بسته الحاقی را تایید کرد. متاسفانه تاریخ انتشاری برای این بسته الحاقی اعلام نشده است و باید منتظر اخبار تکمیلی حول Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris بمانیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده