نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

عوامل سریال Punisher در مراسم کامیک کان نیویورک حضور نخواهند داشت

بر اساس گفته‌های مسئولان کمپانی مارول، به دلیل اتفاقات غم‌انگیز اخیر شهر لاس وگاس، عوامل سریال پانیشر (The Punisher) در مراسم کامیک کان نیویورک حضور نخواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در پی اتفاقات غم‌انگیز و دلخراشی که در تیراندازی‌های اخیر شهر لاس وگاس رخ داد، مسئولین شبکه نتفلیکس و کمپانی مارول در طی بیانیه‌ای اعلام کردند که عوامل سریال The Punisher (پانیشر) در جدیدترین رویداد در حال برگزاری یعنی مراسم کامیک کان نیویورک حضور نخواهند داشت.

این دو شرکت در طی بیانیه‌ای مشترک اینگونه توضیح دادند:

ما از اقدامات بی‌معنی و احمقانه‌ای که روز یکشنبه این هفته در شهر لاس وگاس اتفاق افتاد و مردم زیادی در جریان این تیراندازی آسیب دیدند واقعا ناراحت و متاثریم. بعد از بررسی‌های دقیقی که صورت گرفت، کمپانی مارول و شبکه نتفلیکس تصمیم گرفتند که شرکت و حضور عوامل جدیدترین اثر کمپانی مارول یعنی سریال پانیشر در مراسم کامیک کان نیویورک اصلا مناسب و خوب نیست. قربانیان این حادثه و افراد و خانواده‌هایی که به موجب این اتفاق دچار آسیب‌های خیلی شدیدی شدند همواره در یاد و ذهن ما هستند و ما به فکر آنها خواهیم بود.

جدیدترین مجموعه تلویزیونی کمپانی مارول قرار بود که در روز شنبه ۷ اکتبر (۱۵ مهر) و در مراسم کامیک کان شهر نیویورک پنلی اختصاصی برای خود داشته باشد. علاوه بر اینکه حضور آنها در این مراسم کنسل شده است، هنوز هیچ تاریخ رسمی و مشخصی هم برای شروع پخش این مجموعه اعلام نشده است.

فرانک کسل یا همان The Punisher (با بازی جان برنتال) مامور مخفی اسبق سازمان جاسوسی آمریکا است که بعد از اتفاقاتی که در زندگی شخصی او رخ می‌دهد، تبدیل به آدم‌کشی حرفه‌ای می‌شود که به دنبال کیفر دادن کسانی است که اعمال تبهکارانه انجام می‌دهند. بعد از اینکه او طبق هدفی که برای خود مشخص کرده بود از افرادی که مسئول مرگ همسر و بچه‌هایش هستند انتقام سختی می‌گیرد، نظرش به اتفاقات و نقشه‌های پنهانی جلب می‌شود که خبر از دنیای زیرزمینی شهر نیویورک و مجرمانی که در این دنیای پنهانی در حال انجام فعالیت‌های گسترده‌ای هستند می‌دهد و درمی‌یابد که فعالیت‌های آنها عمیق‌تر از چیزی است که او تصور می‌کرد. حالا که همه مردم در سرتاسر شهر او را به نام پانیشر می‌شناسند، او این وظیفه را بر گردن خود می‌داند که به دنبال حقیقت بی‌عدالتی‌هایی که نه‌تنها روی خانواده خود، بلکه روی خانواده‌های خیلی زیادی تاثیر گذاشته است برود و آنها را کشف کند.

استیو لایت فوت، تهیه‌کننده سریال هانیبال (Hannibal)، جیم چوری تهیه‌کننده مینی سریال مدافعان (The Defenders) از کمپانی مارول و جف لوب، تهیه‌کننده مینی سریال The Defenders که به‌عنوان سرپرست بخش تلویزیونی کمپانی مارول هم خدمت می‌کند، از جمله افرادی هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارند. سریال The Punisher توسط بخش تلویزیونی خود کمپانی مارول و همچنین استودیو‌های شبکه ABC که به نوعی زیر نظر شبکه نتفلیکس هستند تهیه و تولید می‌شود.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز بازیگر سریال وست ورلد (Westworld) و سری فیلم سرگذشت نارنیا (The Chronicles of Narnia) در نقش بیلی روسو، ایبون ماس-بچراک بازیگر فیلم خانه‌ای روی برکه (The Lake House) و سریال دختران (Girls) در نقش دیوید لیبرمن، دنیل وبر بازیگر مینی سریال 11.22.63 در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور بازیگر فیلم محل خلوتی برای مردن (A Lonely Place for Dying) در نقش کرتیس هویل، پال شولز بازیگر سریال پرستار جکی (Nurse Jackie) در نقش راولینز، جیمی ری نیومن بازیگر سریال متل بیتز (Bates Motel) در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون بازیگر سریال نیک (The Knick) و فیلم گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) در نقش سام استاین، دبورا آن ول بازیگر سریال دردویل (Daredevil) و سریال خون حقیقی (True Blood) در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا بازیگر سریال شهر زمردی (Emerald City) و سریال تابستان‌های هندی (Indian Summers) در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برنتال چهارمین بازیگری است که نقش پانیشر را در دنیای سینما و تلویزیون بازی می‌کند. پیش از این دولف لاندگرن، توماس جین و ری استیونسون نقش پانیشر را بر عهده داشته‌اند. سریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌ فوت بوده است. این سریال قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۷ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده