// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

آپدیت جدید ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت

جدیدترین بروزرسانی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت و تنها شاهد رفع یک سری از باگ‌های کنسول هستیم.

با توجه به اخبار کنسول‌های بازی، به‌تازگی آپدیت جدید کنسول ایکس باکس وان در دسترس کاربران قرار گرفته است. البته این بروزرسانی جزئیات خاصی را در بر نگرفته و صرفا یک سری از مشکلات جزئی کنسول و رابط کاربری آن را حل کرده است.

میجر نلسون در جریان این آپدیت در صفحه توییتر خود اعلام کرد که کاربران منتظر ویژگی جدیدی در این بروزرسانی نباشند و فقط کمی تعمیرات انجام شده است و در ادامه مایک ایبارا نیز همین گفته را تکرار کرد و آن‌ها جزئیات دقیق‌تری از آپدیت جدید کنسول ایکس‌باکس وان را منتشر نکردند.

البته اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که به هنگام عرضه آپدیت بزرگ پاییزه مایکروسافت در اوایل ماه اکتبر میلادی، مایکروسافت اعلام کرده بود که این آپدیت، آخرین آپدیت بزرگی است که تا قبل از تعطیلات سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در جریان آپدیت پاییزه ایکس‌باکس وان، منوی اصلی و رابط کاربری این کنسول با تغییرات زیادی مواجه شد و دسترسی به بخش‌های مختلف را بیش از پیش ساده‌تر کرد.

از دیگر اخبار حول کنسول ایکس‌باکس وان و قابلیت‌های جدیدی که در آینده اضافه خواهند شد، می‌توان به صحبت‌های تکمیلی مایک ایبارا حول سیستم ارسال دیجیتالی بازی به صورت هدیه اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده